Chiudi annunziu

Natale s'avvicina prestu è s'è vo sceglite un novu telefunu, sia per voi stessu o per qualcunu altru, avete bisognu di una panoramica di i migliori telefoni Samsung. Avemu digià purtatu un riassuntu di mudelli finu à CZK 10 è quelli in a gamma di CZK 10 à 20. Allora avà fighjemu i mudelli di punta è i telefoni di punta di Samsung, u megliu chì hà da offre.

Samsung Galaxy S22 5G 256 GB 

U display ultra-modernu Infinity-O Dynamic AMOLED 2X cù tecnulugia innovativa Vision Booster dà vita à u vostru cuntenutu multimediale nantu à u telefunu. Galaxy S22 una vita tutta nova. A freccia di rinfrescante super-liscia 48-120Hz mantene u vostru ritmu di travagliu è l'attività di e social media. U rapportu di cuntrastu di a schermu hè sempre perfettamente equilibratu ancu in cundizioni di poca luce, chì significa chì a vostra visualizazione serà completamente leggibile ancu durante un ghjornu d'estate assulanatu. Prufittate di culori ricchi è cuntrastu perfettamente equilibratu in tutte e circustanze. Sè site interessatu in più nantu à u telefunu, leghjite a nostra recensione. Pudete avà ottene a versione 256GB di u telefunu per 20 CZK, a versione basica di 490GB costa menu di 128.

Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

Samsung Galaxy Z-Flip3 

Sguardu futuristicu Galaxy Z Flip3 5G hè arricchitu cù culori currispondenti, cù quale pudete sprime u vostru stile è elevà u vostru aspettu di ogni ghjornu. Sia chì avete una settimana di travagliu o stendu cù l'amichi, u disignu eleganti di u telefunu Samsung Galaxy Z Flip3 5G vi cumplementà perfettamente. Prufittate di a fluidità infinita di scorrimentu, ghjoculi è video. U display Infinity Flex di 6,7" vanta una freccia di rinfrescante di 120 Hz, chì si adatta ancu automaticamente à u cuntenutu chì si vede. A tecnulugia Dynamic AMOLED 2X sviluppata apposta hà da cura di i culori vivi è brillanti. Samsung Galaxy U Z Flip3 5G offre solu una grande stampa in ogni aspettu. Galaxy Z Flip era in vendita per 18 CZK in parte di u Black Friday, avà costa 999 CZK.

Samsung Galaxy Pudete cumprà da Flip3 quì 

Samsung Galaxy S22 + 

U disignu minimalista di moda, a compattezza è a cornice metallica ultra-sottile piaceranu l'ochju di ogni estetu. Scopre un telefunu cù un generoso display Infinity-O AMOLED 2X, chì offre una qualità d'imagine fantastica cù una splusione di culori, dettagli raffinati è cuntrastu eccellente. Cù camera avanzata di u telefuninu Samsung Galaxy U S22 + 5G vene ancu cù una funzione pratica chì vi permette di caccià manualmente i passanti casuali, l'uggetti indesiderati è altri elementi di distrazione da i vostri colpi. Edite e vostre foto à u vostru gustu direttamente nantu à u vostru telefunu è sparte belli esperienze cù i vostri amichi. Per sapè di più, leghje a nostra recensione. U prezzu attuale hè CZK 23 per a variante basica.

Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 + quì

Samsung Galaxy Z-Flip4 

Galaxy Z Flip4 hè creatu per tutti l'utilizatori chì apprezzanu un disignu stilatu è ben sviluppatu cù un usu praticu. U disignu pieghevule estremamente compactu vi farà piacè in l'attività di ogni ghjornu è ancu quandu pigliate foto - piglià una foto artistica o un filmu cù un smartphone ùn hè mai statu più veloce o più faciule. Tuttavia, vi apprezzà ancu l'opzione per apre parzialmente u telefuninu plegable Samsung, per esempiu, quandu cumunicà cù i so amati o fighjendu multimedia. Ùn importa micca cumu utilizate u vostru Flip4, vi farà piacè cù a so longa durabilità è a durabilità di punta di e superfici esterne, a cerniera è a visualizazione flessibile stessu. Pudete sapè più nantu à u telefunu grazia à a nostra recensione quì. U prezzu attuale hè 27 490 CZK, ma se prufiteghjate di a prumuzione di scrap metal, ghjunghjerete à u prezzu di 23 990 CZK.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà da Flip4 quì

Samsung Galaxy S22 Ultra 

Questu hè u megliu smartphone classicu di u fabricatore sudcoreanu, chì combina u megliu di dui mondi, vale à dì serie Galaxy Cù è difuntu Galaxy Notes. L'incredibile display AMOLED 6,8X dinamico di 2″ cù a tecnulugia Vision Booster offre una luminosità massima di finu à 1 nits. Questu significa chì i riflessi da a forte luce di u sole di l'estiu splenderanu in ghjoculi. Plus un telefonu Galaxy U S22 Ultra 5G offre una freccia di rinfrescante adattativa 1-120Hz chì si adatta à u cuntenutu nantu à u screnu è guarantisci una visualizazione perfettamente liscia. Per questu, ci hè una S Pen è quattru camere. Più in a nostra recensione. U prezzu attuale hè assai amichevule, postu chì hè cascatu à CZK 128 in a versione basica di 27GB.

Samsung Galaxy Pudete cumprà u S22 Ultra quì

Samsung Galaxy Z Fold 4 

Attualmente, ùn pudete micca cumprà nunda di megliu, più grande è più caru da Samsung. In a prossima generazione di u megliu smartphone plegable di Samsung, tuttu u bonu hè restatu, ma sò state aghjunte parechje migliure. Avete ancu dui display à a vostra dispusizione - l'esterno, 6,2 ", è l'enorme internu cù una diagonale di 7,6" è un rapportu d'aspettu quasi quadru. Ma grazia à i frames più sottili, a so maghjina vi assorberà ancu di più. Modu Flex, chì vi permette di apre u telefunu à quasi ogni angulu (simili à un laptop), assicura sempre un usu versatile, sia tene u smartphone Z Fold4 in a manu o mette nantu à una tavula. Leghjite più per esempiu in a nostra rivista. U prezzu attuale per a versione 256GB hè CZK 41, ma cù a prumuzione scrappage pudete ghjunghje à CZK 890.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.