Chiudi annunziu

Samsung ùn hè micca solu cunnisciutu com'è un fabricatore di smartphones, TV è altre elettronica di u cunsumu, hè ancu un fabricatore di prudutti di carica portatili high-end. I so banche di putenza di carica rapida sò trà i migliori in l'industria. Avà, una nova marca hà ghjuntu in l'onda, chì suggerenu chì a cartera di prudutti di carica portatili hè per espansione.

Comu indicatu da u situ web SamMobile, Samsung hà registratu una marca gradu "Samsung Superfast Portable Power", chì indica chì hè per lancià novi prudutti di carica portatili per smartphones è altri dispositi mobili.

L'applicazione per a registrazione di a marca sopra citata hè stata presentata à l'Uffiziu di Patenti è Marchi di i Stati Uniti a settimana passata. Sicondu a classificazione, u nome prutettu pò esse usatu per i caricatori di batterie per i dispositi mobili o pacchetti di batterie per i dispositi mobili. Allora Samsung puderia vulete usà per i banche di energia o caricatori.

A parolla "Superfast" in u titulu pò indicà chì Samsung vole aumentà a velocità di carica per i smartphones. Ricurdemu chì in questu spaziu u giant coreanu hè stata ritardatu per un bellu pezzu è chì i so carichi più veloci anu una putenza di solu 45 W. I so rivali, soprattuttu i chinesi, ponu vantà di una putenza di carica parechje volte più altu. Ma forsi Samsung travaglia nantu à un bancu di energia "super-veloce".

Pudete cumprà i caricatori Samsung quì

U più lettu d'oghje

.