Chiudi annunziu

Samsung cù forma stampa di stampa hà spartutu un altru informace circa i risultati di vendita di i so mudelli mudelli Galaxy Da Flip a Galaxy Z Fold in 2022, cuncintratu nantu à u segmentu di l'impresa piuttostu chè u mercatu di i cunsumatori in generale. È sicondu a cumpagnia è i ricercatori di u mercatu indipendenti, i telefoni plegabili di Samsung anu avà un tassu d'adopzione più altu ch'è mai in u segmentu cummerciale.

In u mondu sanu, i telefoni pieghevoli di Samsung ghjunghjeranu à 2022 milioni di spedizioni in u 16 sia in i mercati di i cunsumatori sia di l'affari, chì rapprisentanu un aumentu di 73% annu à annu. È l'annu prossimu, sia a cumpagnia sia l'osservatori di u mercatu aspettanu chì u numeru aumenterà à circa 26 milioni di spedizioni. Puramente in l'esfera di l'impresa, u tassu d'adopzione di i telefuni plegabili Samsung hà aumentatu da un enorme 2022% in 105 paragunatu à 2021. Sembra chì Galaxy Z Fold4 risponde solu à tutti i bisogni di a clientela corporativa.

Galaxy Fold4 hè diventatu un grande strumentu per i clienti cummerciale 

Samsung elenca parechji vantaghji di l'usu Galaxy Da Fold4 in l'esfera corporativa. Grazie à e so capacità multitasking è dimensioni pocketable, stu telefunu plegable hè soprattuttu ideale per i clienti in u settore finanziariu, grazia à u supportu S Pen. Questu funziona perfettamente cù DocuSign, a suluzione di firma elettronica di u mondu utilizata da 24 di e 25 più grande cumpagnie finanziarie in a Fortune 500. Un altru vantaghju hè Samsung DeX, chì porta una sperienza desktop-like à un dispositivu mobile.

Inoltre, una recente indagine hà dimustratu chì l'applicazione di servizii finanziarii più utilizata trà i prufessiunali d'investimentu hè Bloomberg Professional. E cum'è avete capitu, l'app hè ottimizzata per prufittà di u fattore di forma unicu Galaxy Da Fold, hà furnitu dati di u mercatu, analisi, nutizie è cumunicazione in un "modu più intuitivu è assai immersivu".

Samsung pare avè grandi piani per i so telefoni plegabili, chì deve esse una bona nutizia per tutti i clienti. Fighjendu à u futuru vicinu, almenu i "mesi à vene", a cumpagnia dice chì hè impegnata à travaglià cù i partenarii di punta di l'industria per creà novi sperienze mobili. Samsung hè prubabile di presentà una seria Galaxy S23 à a fiera Unpacked in San Francisco u prossimu ferraghju. À fiancu à i prossimi flagships, puderemu prestu sapè di più nantu à i partenariati cummerciale è l'applicazioni mobili d'impresa è i servizii ottimizzati per i telefoni pieghevoli.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Fold4 quì

U più lettu d'oghje

.