Chiudi annunziu

Corning hà introduttu u so ultimu vetru protettivu mobile, Gorilla Glass Victus 2. A nova suluzione hè stata cuncepita per offre una resistenza di goccia più altu ch'è a generazione precedente, mantenendu a resistenza di scratch di Gorilla Glass Victus.

Più specificamente, Corning hà focu annantu à migliurà a resistenza di u so vetru à gocce nantu à certe superfici rugose, cum'è u cimentu. Questu era particularmente impurtante chì u béton hè u materiale di ingegneria più utilizatu in u mondu.

Corning dice chì a so nova suluzione Gorilla Glass Victus 2 pò sopravvive à una goccia di finu à 1 metru nantu à cimentu è superfici simili, è finu à dui metri nantu à superfici cum'è l'asfaltu. A maiò parte di l'altri suluzioni fallenu quandu sò cascate da una altezza di mezzo metru o menu. Tuttavia, a cumpagnia ùn vulia micca sacrificà a resistenza à i graffii per a resistenza di caduta - dice Gorilla Glass Victus 2 mantene a durabilità di e generazioni precedenti di vetru Victus in questu sensu.

Corning dice ancu chì u 84% di i cunsumatori in i più grandi mercati di smartphone in u mondu, chì sò a Cina, l'India è i Stati Uniti, cunsidereghja a durabilità per esse u fattore più impurtante quandu cumprà un novu telefunu. Chì hè comprensibile datu i prezzi di i telefoni intelligenti d'oghje è u fattu simplice chì i cunsumatori facenu assai più nantu à i so telefuni oghje ch'elli eranu una decina d'anni fà. Hè ancu per quessa chì Samsung insiste à aduprà materiali altamente durable cum'è Armor Aluminium per parechji cumpunenti di smartphone è tablette.

À u mumentu, ùn hè micca chjaru se u giant coreanu aduprà Gorilla Glass Victus 2 nantu à alcuni di i dispositi futuri o quale smartphones utilizanu u novu vetru prima. Tuttavia, hè cuncepimentu chì parechji l'avete Galaxy S23, o almenu u so mudellu più altu S23 Ultra. O Samsung deciderà chì basterà à riutilizà u Gorilla Glass Victus+ chì prutegge i display di i telefoni di serie. Galaxy S22. Simu stupiti.

U più lettu d'oghje

.