Chiudi annunziu

Quandu l'annu vene à a fine, hè ora di cumincià à furnisce superlativi à i gadgets, i prudutti, l'applicazioni è l'intrattenimentu chì avemu amatu in 2022. Solu un mesi dopu à u votu per e migliori app è ghjochi nantu à Google Play hà cuminciatu, sapemu digià i risultati. Allora, se vi dumandate chì i migliori tituli sò in l'app store di Google, eccu cumu scopre. 

Cum'è l'annu passatu, Google hà spartutu i so premii è a categuria di Scelta di l'Usuariu in e so sezioni, assicurendu di premià ogni app o ghjocu separatamente. In u casu di l'applicazioni, u premiu principale hè andatu à u titulu Sognu di WOMBO, è per una bona ragione. L'annu 2022 hè statu l'annu di l'intelligenza artificiale è u numeru di scaricamentu di l'app ne prova. Hè riesciutu à cullà più di 2022 milioni di scaricamentu dopu u so lanciu à principiu di 10.

In a scelta di l'utilizatori, hà vintu u primu postu in l'applicazioni birra. Ancu s'ellu hè nantu Androidu durante guasi trè anni, solu hà sappiutu entre in l'ochju publicu in u 2022. In una certa manera, stu principiu lentu hà aiutatu l'app, perchè à u cuntrariu di l'altri sensazioni virali cum'è Clubhouse (vi ne ricordate ancu?), l'invitazioni ùn importa micca quì. , è l'applicazione era dispunibule immediatamente è per tutti. Se stu successu continuerà in 2023 resta à vede. Per via, BeReal hà annunziatu cum'è a megliu app di l'annu i Apple.

In quantu à i ghjochi, u vincitore di questu annu hè Apex legends mobile, è in i dui fronti, quellu di Google è l'utilizatori. Questa adattazione di u più populari A battle royale di EA hà sappiutu traduce l'esperienza di ghjocu à i telefoni smartphones senza perde ciò chì a rende cusì speciale, secondu Google. Malgradu certi sbagli iniziali, u titulu na Androidu va bè, anche se e recensioni di l'utilizatori mostranu chì ci hè ancu spaziu per migliurà in u settore di i crashes. È iè, Apex hà ancu annunziatu cum'è u megliu ghjocu di l'annu Apple.

I migliori app in Google Play in 2022:

I migliori ghjochi nantu à Google Play in 2022:

U più lettu d'oghje

.