Chiudi annunziu

Samsung libera gradualmente Android 13 è One UI 5.0 nantu à i so mudelli di telefunu è tableta supportati Galaxy, Quandu ùn solu u megliu, ma ancu i mudelli di gamma media più diffusa l'anu dispunibule. Ma u cambiamentu visuale ùn hè micca cusì grande, è postu chì Samsung ùn offre micca una guida di cambiamentu, eccu i primi 5 cunsiglii è trucchi per Android 13 è One UI 5.0 chì duvete pruvà.

Modi è rutini 

I modi sò più o menu listessi di e rutine Bixby, salvu ch'elli ponu esse attivati ​​automaticamente quandu i criteri stabiliti sò scontri, o manualmente quandu sapete chì vulete invucà unu. Per esempiu, pudete cunfigurà u modu di eserciziu per silenziu e notificazioni è apre Spotify quandu u vostru telefunu Galaxy scopreranu chì vo avete travagliatu. Ma postu chì questu hè un modu piuttostu chè una rutina, pudete ancu eseguisce i paràmetri manualmente prima di furmazione. Pudete truvà in a barra di menu rapidu o Settings -> Modi è rutini.

Personalizà u screnu di serratura 

Nant'à u screnu di serratura, pudete cambià u stilu di u clock, a manera in chì e notificazioni sò affissate, aghjustate e scurciate, è di sicuru cambià u wallpaper di u screnu di serratura. Per apre l'editore di schermu, basta à tene u to dito nantu à u screnu chjusu. Ciò chì hè allora u cunfini pò esse editatu, scambiatu o eliminatu sanu. Hè una copia iOS 16 quandu Apple introduttu sta funzione digià in ghjugnu, però, in a versione di Samsung, pudete mette un video nantu à u screnu di serratura, chì vi iPhone ùn permetterà

Material You motivi

Samsung offre temi dinamichi in stile Material You da One UI 4.1, induve puderete sceglie trà trè variazioni basate nantu à u wallpaper o un tema unicu chì face i culori accentu di l'UI principalmente blu. L'opzioni varienu da u wallpaper, ma in One UI 5.0 vi vede finu à 16 opzioni dinamiche basate nantu à u wallpaper è 12 temi statici in una gamma di culori, cumprese quattru opzioni bi-tonu. Inoltre, quandu applicate un tema à l'icone di l'app, serà applicatu à tutte l'applicazioni chì supportanu l'icone tematiche, micca solu l'applicazioni di Samsung. Inseme cù u screnu di serratura, pudete persunalizà ancu di più u vostru dispositivu. L'opzione di edizione pò esse truvata in Settings -> Sfondate è stile -> Paleta di culori.

Novi gesti multitasking

One UI 5.0 introduce parechji novi gesti di navigazione chì sò particularmente utili nantu à i dispositi di grande schermu cum'è Galaxy Da Fold4, ma travaglianu ancu in altri dispositi. Unu permette di scaccià da u fondu di u screnu cù dui dita per entre in u modu di schermu divisu, l'altru vi permette di scorrere da unu di i cantoni superiori di u screnu per apre l'app chì stai aduprate in una vista di finestra flottante. . Tuttavia, avete bisognu di attivà questi gesti in a sezione Estensione di funzione -> Labs.

Widgets 

I widgets sò s Androidsò ligati da a so prima liberazione. Ma l'aghjurnamentu di One Ui 5.0 porta un cambiamentu intelligente è sopratuttu utile. Per creà pacchetti di widget avà, trascinate solu widgets di a stessa dimensione nantu à a pantalla di casa sopra l'altru. Auparavant, il s'agissait d'un processus plus compliqué qui consistait à manipuler les menus.

U più lettu d'oghje

.