Chiudi annunziu

In più di e funzioni novi cum'è l'app di Modu di Lettura di Chjave Digitale è di Sparte per androidtelefoni è tablette, cum'è avemu infurmatu prima oghje, Google hà ancu introduttu funzioni novi è migliorate per smartwatches cù Wear OS. U giant di u software li porta novi tile è app mejorate. Queste nutizie ghjunghjeranu nantu à i ranchi Galaxy Watch4 à Watch5.

Google hà annunziatu questu Galaxy Watch4 à Watch5 porta trè tile novi: Cuntatti preferiti, Sunrise Time è Sunset Time. Mentre u primu tile serà utilizatu da quasi tutti, i tile chì mostranu l'alba è u tramontu pò esse utili per i fotògrafi, l'atleti, è quelli chì piacenu l'attività outdoor in generale. Ci hè ancu un novu tile chì mostra un accessu rapidu à a vostra casa è u locu di travagliu in Google Maps.

Google Keep riceve ancu una nova aghjurnazione. Porta a pussibilità di vede etichette, ritratti, u vostru propiu sfondate, o ancu disegni. Sta funziunalità in a so versione pro Wear L'OS mancava, ma Google l'hà finalmente purtatu per fà l'"app" di note populari più utile cum'è una app standalone in smartwatches.

Google porta à Galaxy Watch4 à Watch5 una altra innovazione, vale à dì l'integrazione di Google Assistant cù l'applicazione Adidas Running. Cusì, l'utilizatori ponu dumandà à l'Assistente per inizià una corsa attraversu l'applicazione (ma anu bisognu di una cunnessione Internet attiva per questu). Cù tutti questi novi funziunalità, pare chì Google hè finalmente seriu nantu à i wearables è chì vole esse un attore di punta in questu campu.

Per esempiu, pudete cumprà l'orologi intelligenti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.