Chiudi annunziu

Samsung hà publicatu una nova aghjurnazione per l'editore di foto integrata in a so app nativa di a Galeria, è in più, hà ancu aghjurnatu a funzione Eraser Object. Intruduttu à l'utilizatori di smartphones ghjennaghju scorsu, sta funzione Galaxy furnisce strumenti rapidi per sguassà i photobombers è l'uggetti indesiderati da i so colpi.

L'aghjurnamenti à i cumpunenti di a Galleria è di l'Editor di Foto ùn venenu micca cun un changelog. Sò aghjurnati continuamente è Samsung ùn hà micca specificatu ciò chì puderia esse novu o puderia cambià. Tuttavia, l'editore di foto hè statu aghjurnatu à a versione 3.1.09.41 è u so cumpunente Smart Photo Editor Engine à a versione 1.1.00.3.

Inoltre, Samsung hà aghjurnatu a funzione Eraser d'Oggettu è i so dui cumpunenti, vale à dì Shadow Eraser è Reflection Eraser. Questi cumpunenti sò stati aghjurnati à a versione 1.1.00.3. Object Eraser era solidu à u lanciu, offre una alternativa à l'arnesi di Photoshop. Sicondu parechji paraguni, a funzione pò seguità cù l'app di editazione di foto populari in u mondu. Duverebbe esse ancu megliu avà.

Dittu chistu, ùn ci sò micca cambiassi dispunibuli, ma hè prubabile chì per a funzione Object Eraser, Samsung hà travagliatu per migliurà u so sistema AI. Questu duverebbe infine significà chì l'uttellu travaglia avà più precisamente.

Pudete cumprà i migliori fotomobiles quì

U più lettu d'oghje

.