Chiudi annunziu

Google hà annunziatu una quantità di funzioni novi androidsmartphones è tablette. Includenu, frà altri, a nova applicazione Modu di Lettura, Google Cast perfezionatu, spartera di chjavi di vittura digitale, novi stili di collage in Google Photos, risposti à messagi specifichi in Messages o novi cumminzioni di emoticons.

Applicazione di accessibilità U modu di lettura hè pussibule stallà nantu à qualsiasi androidsmartphone o tableta in esecuzione Androidper 9.0 è più altu. Estrae u testu da qualsiasi app o situ web è u mostra senza annunzii fastidiosi è pop-ups. Inoltre, permette di aghjustà u font è a so dimensione, a spaziatura di e linee, u culore di fondo, è ancu cambià trà u modu scuru è luminoso. Si pò ancu cunvertisce u testu à parlà via androidov Funzione Text-to-Speech, chì significa chì hè pussibule di sceglie a velocità di riproduzione è a voce per u testu sceltu (supporta l'inglese, u francese, u talianu è u spagnolu).

A nova app Google TV permette à l'utilizatori di mandà qualsiasi video cun un solu toccu è cuntinuà à navigà in altri cuntenutu. L'applicazione pò esse usata cum'è un telecomando per i compatibili androidTV o smart TV cù u sistema Google TV. U giant di u software facilita ancu di sparte in modu sicuru e chjave di a vittura digitale attraversu l'app Wallet. Parlendu di sicurità, Google mostra avà avvisi di sicurità chì pudete tuccà è piglià l'azzioni cunsigliate per rende u vostru contu più sicuru.

Google Photos riceve novi stili di collage da artisti talentuosi DABSMYLA è Yao Cheng. L'app Messages riceve ancu miglioramenti minori, cumpresa a capacità di risponde à un missaghju specificu è vede à quale missaghju rispondi per pudè esse sicuru d'induve hè stata a conversazione è induve anda. Infine, l'app Google Keyboard hè stata ancu migliurata, riceve più emoji mashups via a funzione Emoji Kitchen.

U più lettu d'oghje

.