Chiudi annunziu

Dicembre hè quì è una quantità di muntagne sò state infine cuperte da una nevicata propria. Sè avete intenzione di chjappà e piste stu weekend o qualsiasi altru, pudete truvà a nostra selezzione di cunsiglii di app di sci utili oghje.

iSki Czech

Sè vo site per andà in i pendii domestici, pudete aduprà una applicazione chjamata iSki Czech. In più di offre filmati di webcam da una quantità di stazioni di sci inseme cù quelli attuali informacemi, si pò dinù registrà a vostra attività muvimentu nant'à u penditu, prupone una funzione tracker GPS è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Skiresort.info: ski è meteo

In l'applicazione chjamata Skiresort.info: sci è meteo truverete informace da parechji milla stazioni di sci da tuttu u mondu. Skiresort.info offre mappe di piste detallate, webcams, ma ancu impurtanti informace nantu à u trafficu, piste, lifts è skipass è assai di più, chì ùn pudete micca fà senza in muntagna.

Scaricate nantu à Google Play

OnTheSnow

A piattaforma OnTheSnow hè assai populari trà i sciatori. Pudete truvà in l'applicazione mobile pertinente informace da più di 2 stazioni di sci in u mondu. Altre funzioni chì offre OnTheSnow includenu rapporti di neve, informace da i sciatori in prima manu direttamente da e piste, dati climatichi è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Snow Reporter

Se ùn permettenu micca e nutizie da altri sciatori, o se ti piace à sparte a vostra cunniscenza da e piste cù l'altri, ricumandemu l'applicazione chjamata SnowReporter. Pudete ancu truvà quì informace nantu à u clima, u statu di a capa di neve, o forse infurmazione nantu à induve si trova a stazione di ski più vicina.

Scaricate nantu à Google Play

alpinista

L'app Bergfex offre nutizie complete è informace da stazioni di sci populari micca solu quì, ma ancu in Austria, Švýcarsku, Italia, Francia, Germania, Pulonia, Slovacchia o ancu Croazia. Quì truverete ancu e previsioni di u tempu, l'imaghjini da webcam, carte di sci o ancu attuali informace nantu à l'opzioni di l'alloghju è e cundizioni.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.