Chiudi annunziu

Eccu un'altra puntata in a nostra serie nantu à e migliori idee di rigali di Natale. Sta volta avemu 6 cunsiglii di casa intelligente per voi chì sò illimitati in u prezzu, ma ùn romperanu micca a vostra billetera. Dopu tuttu, questu hè un grande tema, è datu ciò chì Samsung hà in tenda per l'annu dopu, a casa intelligente serà una tendenza chjara.

Asta per cortina SwitchBot 2

U nostru primu cunsigliu hè u SwitchBot Curtain Rod 2, un robot intelligente chì trasforma i vostri cortini in un dispositivu intelligente. Per mezu di una applicazione mobile, u robot vi permetterà di apre è chjude i cortini senza avè da alzà da u divano. Di sicuru, hè ancu pussibule di pianificà i tempi quandu i cortini deve esse apertu o chjusu per elli stessi. U robot hè cumpatibile cù e plataforme SmartThings, Apple Accorciate Siri, Google Assistant è Alexa. Hè vindutu per 1 CZK.

Pudete cumprà u robot "curtain" intelligente SwitchBot Curtain Rod 2 quì

Striscia LED Meross Smart WiFi, 10 m Apple HomeKit

A seconda punta hè u Meross Smart WiFi LED Strip, 10 m Apple HomeKit. Misura 10 m, hè autocollante è dimmable è vi permette di stabilisce a temperatura di a luce è l'effettu lampeggiante. Hè cumpatibile cross-platform Apple HomeKit, SmartThings, Google Assistant è Alexa è custa CZK 1.

Striscia LED intelligente Meross Striscia LED Smart WiFi, 10 m Apple Pudete cumprà HomeKit quì

Yeelight Ceiling Spotlight (una lampadina) - biancu

U terzu suggerimentu hè u plafone intelligente Yeelight Ceiling Spotlight (una lampadina) - biancu. Hè fattu di aluminiu, metallu è plastica, hà una temperatura di culore di 2700-6500 K è pò rotà finu à 350 ° horizontale è 90 ° verticalmente. Si mette in un socket GU10 è un ponte hè necessariu per aduprà tutte e so funzioni. Hè cumpatibile cù e plataforme SmartThings, Google Assistant è Alexa è hè vendutu per CZK 1.

Pudete cumprà a plafoniera intelligente Yeelight Ceiling Spotlight (una lampadina)-bianca quì

Immax NEO LITE E27 9W culore è biancu, dimmable, WiFi, pack 3

Un altru cunsigliu hè a lampadina LED Immax NEO LITE E27 9W culurata è bianca, dimmable, WiFi, 3 pack. U so flussu luminosu hè 806 lumens, diametru 60 mm è si mette in un socket E27. Di sicuru, hè pussibule stabilisce u so culore è, postu chì hè dimmable, ancu l'intensità di a luce emessa. Sicondu u fabricatore, a so vita hè di 25 000 ore. Hè cumpatibile cù SmartThings, Google Assistant, Alexa, Apple Shortcuts Siri, Tuya è Lidl Home è costa 699 CZK.

Pudete cumprà a lampadina LED intelligente Immax NEO LITE E27 9W 3 pack quì

SwitchBotBot

Un altru cunsigliu hè u switch di cuntrollu di casa SwitchBot Bot Bluetooth. Hè cumpatibile cù tutti l'interruttori basculanti è i buttoni di qualsiasi apparecchi di casa, trasfurmendu in un dispositivu intelligente à una volta. Prumette una facilità d'installazione in sicondi - basta appiccà u switch accantu à u buttone. Hè cumpatibile cù SmartThings, Google Assistant, Alexa è Apple Siri Shortcuts è hè vendutu per 652 CZK.

Pudete cumprà u switch di cuntrollu di casa SwitchBot Bot quì

Sensore di Cuntattu SwitchBot

L'ultimu suggerimentu in a nostra selezzione oghje hè u sensoru di porta è finestra wireless SwitchBot Contact Sensor. Funziona indipindente o in cuuperazione cù l'unità centrale. Havi un sensoru di muvimentu integratu per detectà l'entrata o l'uscita, mentre chì a gamma di rilevazione hè finu à 5 m, 90 ° in horizontale è 55 ° in verticale. U sensoru pò esse piazzatu in ogni locu, cum'è nantu à u frigorifero, cassetti, gabbie per animali o cornici di porte. Hè cumpatibile cù SmartThings, Google Assistant, Alexa è Apple Shortcuts Siri è custa CZK 399.

Pudete cumprà u sensore di porta è finestra wireless SwitchBot Contact Sensor quì

U più lettu d'oghje

.