Chiudi annunziu

Samsung hà finitu di pocu tempu a stallazione di una soluzione di visualizazione aghjurnata in Swiss Life Arena, facendu a più moderna arena di hockey in Svizzera.carsku. Questa suluzione mudernizza u spaziu furnisce hardware è software riprogettatu, è ancu supportu tecnicu per a squadra ZSC Lions è include u più grande cube LED indoor in Europa. Queste aghjurnamenti permettenu à l'arena di scuntrà i normi NHL, un livellu tipicu solu ottenutu da l'areni nordamericani.

Samsung hà stallatu 669 m² di display di signage LED in l'internu, chì includenu un totale di più di 18 milioni di LED. Da i ghjucatori à u latu à i fan in i tribune, a tecnulugia di visualizazione in diretta di Samsung permette à tutti in a sala di immersi in l'azzione cù una nitidezza eccellente è una resa di culore coherente. A tecnulugia LED avanzata furnisce una qualità di l'imaghjina realistica ottimizendu i livelli di luminosità è eliminendu l'abbaglianti è l'incoerenzi visuali.

L'elementu principale di l'installazione di luce hè un cubu LED chì misura 8 x 12 x 12 m è copre 416 m² di display di signalizazione LED. Ùn importa micca induve i fan si sò in l'arena, puderanu gode di una visualizazione video stupente. U cubu hà una qualità di stampa superiore è culori vividi è stabilisce l'umore cù a luce è u sonu ambientale.

Per creà una sperienza senza saldatura è dinamica per l'ospiti, i schermi di Samsung includenu diversi pannelli luminosi - schermi LED longu è sottili montati in fronte di i balconi - è equipaghji di sonu. Cù una visibilità ottimale di u tabellone è a tecnulugia di bassa riflessione, i fanni sò sicuri chì ùn mancanu mai alcuna di l'azzione nantu à u ghjacciu o fora, ancu in cundizioni di illuminazione sempre cambiante.

Fornendu una suluzione cumpleta di visualizazione, Samsung hà aiutatu à rinfurzà l'esperienza di u spettatore in a sala, accumpagnendu i spettatori da u mumentu chì ghjunghjenu finu à a partenza. Grazie à questu, i fanali ponu spiegà a sala mentre restanu infurmati nantu à l'ultimi avvenimenti nantu à u ghjacciu.

Per assicurà chì a so tecnulugia hè incorporata in ogni angulu di l'arena, Samsung hà stallatu 240 schermi strategicamente posti in tuttu u stadiu. In u bar di sport è intornu à u concourse, si pò vede a qualità di l'imaghjini cristallina di i so schermi intelligenti di signage, cumprese a serie Q. In l'auditoriu, l'invitati seranu ipnotizzati da u schermu gigante di u Muru per un cambiamentu. Inoltre, Samsung hà stallatu i so monitors di linea di cummerciale in l'uffizii selezziunati di u ZSC Lions Club.

Samsung hè statu u più grande attore in questu campu di display per 13 anni consecutivi. Prima di quessa, hà stallatu i so schermi di signalizazione in, frà altri, u stadiu di baseball americanu Citi Field o u stadiu di football americanu Sofi Stadium.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.