Chiudi annunziu

A prussima edizione di a più grande fiera di l'elettronica di u mondu CES hà da principià u 5 di ghjennaghju, è Samsung, cum'è di solitu, hà annunziatu chì hà da fà una cunferenza di stampa in questu (o megliu, à a vigilia di a so apertura). Hà dettu ancu chì u so ecosistema di casa intelligente serà u focu di a so attenzione.

Samsung hà revelatu l'invitu ufficiale à u CES 2023. A so cunferenza di stampa serà tenuta u 4 di ghjennaghju à u Mandalay Bay Ballroom in Las Vegas, à partesi da 14 ore di sera. JH Han, capu di a divisione DX (Device eXperience), farà e rimarche di apertura. U leitmotiv di a cumpagnia per l'annu prossimu di a prestigiosa fiera hè "Bringing Calm to Our Connected World". Sottu hè probabilmente un sistema di casa cunnessu migliuratu. L'avvenimentu serà trasmessu in diretta nant'à u situ web di Samsung Newsroom è u canali YouTube di u giant coreanu.

Samsung puderia intruduce specificamente una varietà di novi TV, apparecchi domestici, laptops è funzioni intelligenti di casa à u spettaculu. A cumpagnia hà annunziatu prima chì a so piattaforma SmartThings serà eventualmente cumpatibile cù quasi tutti i so apparecchi domestici per una casa intelligente megliu è più cunnessa. Un quartu di un annu fà, hà lanciatu una varietà di apparecchi domestici BESPOKE chì anu rinfurzatu e funzioni di casa intelligente. Ricertamenti, u giant coreanu hà annunziatu ancu chì hà integratu SmartThings cù u novu standard di casa intelligente Materia.

In l'ultimi mesi, Samsung hà cunnessu SmartThings cù l'app Alexa è Google Home utilizendu a funzione Multi Admin di Matteru. Questu significa chì quandu un utilizatore aghjusta un dispositivu di casa intelligente cumpatibile cù u novu standard à l'app Alexa, Google Home o SmartThings, apparirà automaticamente in l'altri dui si anu accettatu i termini di integrazione. Questu facilita u cuntrollu di i dispositi intelligenti di casa.

Pudete cumprà prudutti di casa intelligente quì

U più lettu d'oghje

.