Chiudi annunziu

In i mesi à vene, Intuitive Machines (IM), cumissionatu da a NASA in u so prugramma Artemis, lanciarà a so prima missione lunare, chì hè à tempu preparazione scientifica è tecnica per futuri sbarchi è abitazione di equipaghji umani. Columbia Sports participa ancu à stu prughjettu unicu, quandu i Stati Uniti tornanu à a superficia di a luna dopu à 50 anni da Apollo 17 (1972)wear, chì a nova tecnulugia Omni-Heat Infinity prutege parti di u modulu Intuitive Machines Nova-C da e temperature estreme nantu à a Luna. Preparazioni scientifiche, simulazioni di laboratoriu è teste anu dimustratu chì a tecnulugia termoreflettiva metallica Omni-Heat Infinity, chì hè comunmente usata oghje cum'è un liggeru fodera termica respirabile in vestiti è scarpi di Columbia, pò veramente prutegge da u fretu ancu in situazioni di temperatura eccezziunale di u spaziu. a cui temperatura varia da -150°C a +150°C.

Questa missione cumuna unica à a luna serà lanciata in 2023. L'obiettivu di u modulu IM Nova-C hè di furnisce una certa carica utile di a NASA à a luna in circa 3,5 ghjorni è dopu per 13 ghjorni per campionà è analizà u ghjacciu sottu a luna. superficia. Nova-C serà operatu 9/24 da trè squadre di 7 operatori da Houston, Texas, in tutta a so missione, nantu à quale serà scortatu da a navetta Space X Falcon 12.

Un grande saltu micca solu per l'outerwear

A prutezzione termale di i moduli spaziali presentava un prublema per i scientisti di a NASA chì si preparanu per a storica missione Apollo 11 in l'anni 60. Ancu tandu, avianu bisognu di prutezzione di l'atterrissimu da u fretu intensu chì duverebbe affruntà nantu à a superficia lunare. Hè per quessa chì anu sviluppatu un materiale insulating altamente riflettente. Sta "coperta spaziale" hà ispiratu a marca Columbia, pioniera tecnologica chì a so nascita data di u 20, in a so missione senza fine di sviluppà l'innuvazione termale. A tecnulugia Columbia Omni-Heat Infinity hè u risultatu di più di 1938 anni di travagliu nantu à l'innovazione di tecnulugii di riscaldamentu è insulazione, durante i quali Omni-Heat hà passatu assai teste esigenti in u campu è hà guadagnatu numerosi premii. A tecnulugia Omni Heat Infinity hè basata nantu à una matrice d'oru, punti metallici più grandi è più chjuchi chì furnisce 10% più insulazione termale è una sensazione immediata di calore, mantenendu u listessu altu livellu di traspirabilità è umidità. Grazie à a bughjura, permette di creà una robba calda assai ligera è micca voluminosa.

L'ultima prova di campu

Quì a storia finisce. Più di cinquant'anni dopu chì u primu è finu à avà l'ultimu omu sbarcò nantu à a luna, Intuitive Machines (IM) pensa à vultà nantu à a luna. È quandu u so modulu Nova-C scende, una parte serà insulata da u sistema Omni-Heat Infinity di Columbia - chì hè statu dimustratu durante simulazioni termali pre-lanciamentu per aiutà à prutege u modulu IM da e temperature estreme di u spaziu.

Per via di sta missione, Columbia Sports hàwear una chance di fà qualcosa ch'ella ùn avia mai fattu prima - aduprà è pruvà e so tecnulugia in cundizioni cusì inospitali chì ùn sò micca naturali in a Terra. A cunniscenza acquistata da sta missione aiutarà a marca americana à migliurà ancu i so prudutti è à sviluppà novi chì rendenu l'attività outdoor accessibile à tutti.

U più lettu d'oghje

.