Chiudi annunziu

Dopu mesi di scherzi, Google hà finalmente lanciatu Android 13 per u sistema operatore Android TV. Ùn serà micca dispunibule nantu à qualsiasi dispositi chì avete per un tempu, ma quì hè ciò chì porta.

Android TV 13, cum'è parechje aghjurnamenti precedenti à a piattaforma di grande schermu, hè relativamente chjucu in quantu à l'impattu di l'utilizatori. In u so notificazione aghjurnamentu Google hà evidenziatu parechje funziunalità chjave.

Una di l'innuvazioni essenziali Androidcù TV 13 ci hè una opzione per cambià a risoluzione predeterminata è a freccia di rinfrescante per e fonti HDMI. Questu pò furnisce una riproduzione di cuntenutu più affidabile in certi casi.

Un'altra grande funzione nova hè chì i sviluppatori ponu avà aduprà l'interfaccia AudioManager per predichendu quale formatu audio hè ottimale per u cuntenutu prima chì u cuntenutu principia à ghjucà.

L'altri cambiamenti includenu un novu layout di u teclatu è a capacità per i sviluppatori di ghjocu per rifarenza i chjavi nantu à un teclatu fisicu da a so situazione attuale, grazia à una interfaccia InputDevice mejorata. Ci hè ancu un novu interruttore in tuttu u sistema per e descrizioni audio è una interfaccia chì permette à l'applicazioni di ricunnosce è aduprà sta paràmetra per creà descrizzioni audio secondu i paràmetri di l'utilizatore.

Apparentemente, hà da piglià un pocu di tempu per aghjurnà cù a nova versione Androidu TV vene nantu à qualchi dispusitivu cumunimenti disponibile. Per esempiu, Chromecast cù Google TV 4K hè solu uni pochi di mesi fà Android 12.

Attualmente hè Android TV 13 solu dispunibule nantu à u dispositivu di streaming di sviluppatori ADT-3 è in l'emulatore Androidnantu à a TV in u prugramma Android Studio. Ci hè una versione pro disponibile Android TV è Google TV.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.