Chiudi annunziu

L'app di messageria populari in u mondu Messaggi hà iniziatu à implementà una funzione largamente attesa per i chat di gruppu: criptografia end-to-end. À u mumentu, però, Google ùn rende micca dispunibule per tutti, solu per i participanti in u prugramma beta di l'applicazione, è solu per alcuni.

E conversazioni RCS unu-à-unu anu ricivutu una criptografia end-to-end digià à a mità di l'annu passatu. À a cunferenza di sviluppatori di Google I / O di questu annu in maghju, u giant di u software hà dettu chì venerà in chat di gruppu in u futuru prevedibile. In uttrovi, hà dettu ch'ellu hà da principià à lancià a funzione quist'annu è ch'ellu cuntinueghja à lancià l'annu dopu.

A fine di a settimana passata, Google hà annunziatu chì a criptografia end-to-end "sarà dispunibule per alcuni utilizatori di u prugramma beta apertu in e settimane à vene". I chats di gruppu presentanu un banner chì dice "Questu chat hè avà prutettu cù criptografia end-to-end", mentre chì un icona di serratura apparirà nantu à u buttone Invia.

In u risultatu, nè Google nè un terzu ùn puderà leghje u cuntenutu di i vostri chats RCS. A criptografia end-to-end richiede à tutti i partiti di avè funzioni RCS / Chat attivate è ancu Wi-Fi o dati mobili attivati.

U più lettu d'oghje

.