Chiudi annunziu

A maiò parte di i fan di a serie Samsung Galaxy S ama. Hè solu perchè hè u megliu chì a cumpagnia hà da offre. Ma forse u tempu venerà prestu quandu sta serie icònica darà u locu à i telefoni plegabili. Inoltre, quellu tempu puderia vene relativamente prestu, finu à a fine di u 2023 dopu chì hè revelatu à u mondu. Galaxy Da Fold5 a Galaxy Da Flip5. 

Samsung Display hà travagliatu nantu à a tecnulugia di visualizazione plegabile per circa deci anni. Samsung Electronics hà migliuratu a serie in l'ultimi anni Galaxy Z Fold è Z Flip per portà u cuncettu di telefuni plegabili in a "vita regulare" di noi utilizatori di smartphone. A scumessa hè alta, è a cumpagnia aspetta chì e spedizioni di telefoni plegabili cuntinueghjanu à aumentà annu à annu. A causa di a ricerca aggressiva di a cumpagnia di u mercatu di puzzle, pò inevitabbilmente vene un tempu quandu u turnu. Galaxy U S cesserà di esse u veru flagship di a cumpagnia.

Galaxy U S23 pò esse l'ultimu aghjuntu significativu à a serie S 

Prima chì u focu si move fora di a linea Galaxy Cù nantu Galaxy Z, Samsung hà da migliurà certi aspetti in i so telefoni plegabili. Prima, duverà trattà u Flip cum'è un veru flagship è dà caratteristiche DeX-like. Siconda, Samsung deve vulsutu aghjunghje fotocamere megliu à i so telefoni plegabili. È in terzu, Samsung duverà ancu migliurà u display plegable stessu per avè una curvatura menu notevuli (chì a cumpagnia presuntamente hà digià travagliatu prima di a liberazione). Galaxy Da Flip5 duru à u travagliu l'annu prossimu ellu travaglia) è idealmente eliminatu a necessità di foil.

Finu a ora, Samsung hè l'unicu OEM chì tratta i so telefuni plegabili cum'è membri veri di a famiglia di smartphones, à u cuntrariu di l'altri cumpagnie chì trattanu i so telefuni plegabili cum'è solu una prova di tecnulugia. Ancu i clienti di l'affari cumincianu à aduttà u formatu plegabile, chì hè una cosa enormosa in tuttu u cuntestu, perchè nimu ùn vole perde i clienti di l'affari in ogni modu.

In i primi trè trimestri di u 2022, u giant sudcoreanu hà speditu 14 milioni di telefoni plegabili. Hè previstu di spedinu 26 milioni l'annu prossimu. È dopu chì i mudelli migliurati sò in vendita à a fine di u 2023 Galaxy Da Flip5 è Galaxy Da u Fold5, sti telefoni plegabili puderanu guadagnà abbastanza attenzione per rimpiazzà a linea in 2024 è oltre Galaxy S in cima di a "catena alimentaria" di Samsung. Dunque, à a fine, ùn hè micca una quistione di s'ellu succede, ma quandu succede. È puderia esse ghjustu à a fine di l'annu prossimu. Avà speremu solu cusì Galaxy S23 serà veramente a pena.

Tuttavia, sè ùn vulete micca aspittà finu à l'annu prossimu per vede ciò chì succede in i telefoni flessibili, avemu sempre cupertu. Galaxy Z Fold4 è Z Flip4, quandu l'ultimu hè significativamente più prezzu per via di u so prezzu. Ancu l'equipaggiu ùn ghjunghje micca à a qualità di a serie Galaxy S22, però, puntua chjaramente cù a so custruzzione inusual. A nostra prova ancu chì questu hè una compra raghjone rivista. Pudete cumprà Flip4 direttamente da Samsung per CZK 27, però, ci hè un bonus di redenzione cù quale pudete salvà CZK 3 plus di sicuru u prezzu di u dispusitivu chì Samsung cumprà torna da voi. Sè cumprate prima di a fine di l'annu, riceverete ancu a Samsung Care+ per 1 annu gratis, 15% di u valore nantu à a vostra prossima compra a Galaxy Watch5 a alloghju per una sola corona.

Galaxy Pudete cumprà da Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.