Chiudi annunziu

Cumu cresce a sicurità di a biometria basata in impronte digitali? Invece di utilizà un scanner chì pò leghje solu una impronta digitale, chì ne dite di fà tuttu u display OLED capace di scansà parechje impronte digitali à una volta? Si pò sona comu lu futuru luntanu, ma Samsung hè digià travagliatu nant'à sta tecnulugia. È sicondu u capu di a cumpagnia ISORG u giant coreanu pò avè prontu per l'usu in pocu anni.

Uni pochi mesi fà, à a cunferenza IMID 2022, Samsung hà annunziatu chì stava sviluppatu un scanner di impronte digitali all-in-one per i so display OLED 2.0 di prossima generazione. Sta tecnulugia permetterà smartphones è tablette Galaxy arregistrà parechje impronte digitali simultaneamente attraversu i so schermi OLED.

Sicondu a divisione di visualizazione di Samsung, Samsung Display, utilizendu trè impronte digitali à una volta per autentificà hè 2,5 × 10.9 (o 2,5 miliardi di volte) più sicura ch'è cù una sola impronta digitale. In più di questi benefici evidenti di sicurezza, a tecnulugia di Samsung hà da travaglià in tutta a visualizazione, cusì futuri utilizatori di u dispusitivu Galaxy ùn anu più da preoccupari di mette e so impronte digitali in u locu ghjustu nantu à u screnu.

Samsung ùn hà micca revelatu quandu avarà sta tecnulugia pronta per i so dispusitivi. Tuttavia, ISORG hà dettu à traversu u so capu chì a so propria tecnulugia OPD (Organic Photo Diode) di rilevazione di impronte digitali hè digià pronta. Sicondu ellu, Samsung hè prubabile di utilizà materiali è prucessi simili per u so sensoru di impronte digitali all-in-one per OLED 2.0.

U capu di ISORG hà aghjustatu chì crede chì u giant coreanu portarà a tecnulugia à u palcuscenicu in u 2025 è chì diventerà u standard "de facto" per a sicurità. Samsung serà prubabilmente u primu fabricatore di smartphone à introduci sta tecnulugia è diventà un capu in questu campu. Cumu hè u capu in u campu di i display OLED è assai altri.

U più lettu d'oghje

.