Chiudi annunziu

Samsung hà acquistatu pannelli OLED è LCD da BOE per parechji anni. Li usa in certi di i so smartphones è TV. Tuttavia, pare avà chì u giant coreanu ùn hà micca cumprà sti pannelli da u giant di mostra cinese l'annu prossimu.

Sicondu u situ web di The Elec, chì cita u servitore SamMobile, Samsung hà sguassatu BOE da a so lista di fornitori ufficiali, vale à dì chì ùn cumprà micca prudutti da a ditta cinese in 2023. U mutivu hè dettu chì i prublemi recenti cù u pagamentu di i diritti di licenza da u BOE. Samsung duverebbe dumandà à u BOE di pagà royalties per l'usu di u nome Samsung in u so marketing, ma u BOE hà ricusatu. Da tandu, Samsung duveria avè limitatu a compra di pannelli da BOE.

I pannelli OLED di BOE sò tipicamente usati in i telefoni intelligenti à prezzi accessibili di Samsung è mudelli di gamma media (vede, per esempiu Galaxy M52 5G), mentre chì u giant coreanu usa pannelli LCD in i so televisori economici. Samsung duveria avà avè aumentatu l'ordine per questi pannelli da CSOT è LG Display.

Diverse cumpagnie, cumpresu Apple è Samsung, riducenu a so dipendenza da e cumpagnie chinesi per via di e tensioni geopolitiche attuali trà a Cina è l'Occidenti. Recentemente ci hè stata una nutizia nantu à l'onda chì Apple cessatu di cumprà chips NAND da YMTC (Yangtze Memory Technologies) finanziatu da u guvernu cinese. Invece, u giant di Cupertino hà dettu cumprà sti chips di memoria da Samsung è una altra sucità sudcoreana, SK Hynix.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.