Chiudi annunziu

Puderia ùn pare micca, ma sò passati quattru mesi da quandu Google hà liberatu un telefunu Pixel supportatu Android 13. Avà per l'ultimi Pixels, cum'è parte di l'aghjurnamentu di dicembre, u Pixel Feature Drop hà annunziatu un novu batch of features, vale à dì Clear Calling, una VPN gratuita, è un novu strumentu per l'app Recorder.

Nunda in l'annunziu di a cumpagnia hè sanu sanu novu, ma i fan di i telefoni Google certamente apprezzeranu chì alcune opzioni assai attese sò finalmente dispunibili. Cuminciamu cù ciò chì vene Pixel 7 è Pixel 7 Pro, perchè a maiò parte di e nutizie sò nantu à elli. A funzione Clear Calling hè finalmente ghjunta à elli dopu i teasers di i mesi passati. Questa funzione hè pensata per travaglià cum'è a riduzione di u rumore di Pixel Buds Pro, riducendu u rumore di fondo cum'è u ventu o u trafficu durante e chjama.

Un'altra nova funzione per l'ultimi Pixels hè una VPN gratuita cum'è parte di u serviziu di abbonamentu Google One. Quandu attiva, a reta privata di u giant di u software duveria aiutà l'utilizatori à mantene e so abitudini di navigazione più sicura, ancu quandu sò cunnessi à u Wi-Fi di a caffetteria lucale. L'app Recorder avà riceve etichette individuali di parlante per quandu sò rilevate più voci. Questu serà apprezzatu soprattuttu da quelli chì utilizanu l'applicazione per trascrive e conversazioni trà parechje persone. Dittu chistu, a nutizia sopra hè ghjunta à u Pixel 7 è 7 Pro, almenu per avà. Clear Calling hè previstu di vene à altri smartphones alimentati da Tensor in una data più tardi, ma a data esatta hè scunnisciuta à questu tempu.

Tuttavia, Google ùn hà micca scurdatu ancu i Pixel più vechji. Finalmente hà cuminciatu à liberà u centru cumminatu di sicurità è privacy nantu à elli, chì pudemu vede in una di e prime versioni beta. Androidu 13. U Centru facilita à truvà è vede infurmazioni impurtanti di sicurità è privacy in una pagina. A rilevazione di a tosse è a rilevazione di russamentu sò avà dispunibili in novi regioni cù supportu di lingua supplementu.

In u spinu di l'aghjurnamentu di Pixel Feature Drop di dicembre, Google hà iniziatu à liberà u patch di sicurezza di dicembre (in particulare, tutti i Pixel più recenti di u Pixel 4 l'anu uttene). Questu significa chì i dispositi riceveranu in un futuru vicinu (probabilmente sta settimana). Galaxy, nantu à quale serà arricchitu cù correzioni Samsung cum'è di solitu.

U più lettu d'oghje

.