Chiudi annunziu

In settembre, Google hà introduttu una nova funzione per l'app Google Lens chjamata AR Translate, chì usa a tecnulugia Magic Eraser. Ancu prima di a so introduzione, Google Translate hà rimpiazzatu a so camera di traduzzione integrata cù l'applicazione Google Lens.

In più di a ricerca visuale, chì pò esse usata per identificà l'acquistu, l'uggetti è i punti di riferimentu / punti di riferimentu, per esempiu, Google Lens hè utilizatu per a copia è incolla di testu in u mondu reale. Sta capacità va in manu cù u filtru Traduci, chì pò sovrappone a vostra traduzzione nantu à u testu straneru per priservà megliu u cuntestu. Questu pò travaglià offline se prima scaricate u pacchettu di lingua.

L'app mobile Google Translate offre longu un strumentu di càmera, chì hè stata riprogettata l'ultima volta in 2019 cù rilevazione automatica è supportu per parechje lingue. L'hà avutu l'annu passatu androidversione di l'applicazione di riprogettazione Material You. A causa di a sovrapposizione di i so strumenti di fotografia, Google hà avà decisu di rimpiazzà a funzione nativa di Traduci cù u filtru Lens. Toccate a camera in a versione mobile di Translator avà apre a Lens UI.

Na Androida funzione u si eseguirà à u livellu di u sistema mentre iOS avà hà una istanza integrata di Lens. Quandu lanciata da Traduttore, pudete accede solu à u filtru "Traduci" è ùn pò micca passà à qualsiasi altre funziunalità di Lens. À a cima hè pussibule di cambià manualmente a lingua è "Mostra u testu uriginale", mentre chì da u cantonu in fondu à manca, pudete impurtà imagine / screenshots esistenti in u vostru dispositivu. U cambiamentu hè certamente sensu è vene davanti à AR Translate, chì Google dice chì offre "avanzi fundamentali in l'intelligenza artificiale".

In u futuru, Google Lens rimpiazzà cumplettamente u testu originale cù a tecnulugia Magic Eraser, chì pò facilmente sguassà distrazioni in l'imaghjini. Inoltre, u testu traduttu currisponde à u stilu originale.

U più lettu d'oghje

.