Chiudi annunziu

Cum'è prubabilmente sapete da a nostra notizia precedente, Samsung travaglia in un novu caricatore wireless chjamatu SmartThings Station. Uni pochi settimane dopu avè avutu u Bluetooth certificazione, hà avà ancu ricevutu un "timbro" da a Cummissione Federale di Comunicazioni (FCC) di i Stati Uniti. A so certificazione hà revelatu alcune di e so specificazioni è ciò chì parerà.

A certificazione FCC hà revelatu chì u SmartThings Station Charger (EP-P9500) sustene u standard di cumunicazione wireless Zigbee, a funzione WPT (Wireless Power Transfer), Bluetooth LE è Wi-Fi a/b/g/n/ac. Tuttavia, ùn hà micca revelatu u più impurtante - u rendiment di carica.

Inoltre, u caricatore puderia esse capace di cumunicà cù l'app mobile SmartThings è permette à l'utilizatori di monitorà u livellu di carica di u so dispositivu. Aria ancu sensu s'ellu puderia accende è spegne a carica wireless. A prima foto di u caricatore hè inclusa in i documenti di certificazione, ancu s'ellu ùn hè micca abbastanza visibile per via di l'etichette "geometriche". In ogni casu, si pò leghje da l'imaghjini chì u dispusitivu hà una forma rettangulare cù anguli arrotondati è pare chì s'assumiglia à una tableta.

U caricatore puderia esse lanciatu à fiancu à a prossima serie di punta di Samsung Galaxy S23 o un pocu dopu. U giant coreanu hà digià cunfirmatu chì a serie serà revelata à u mondu Febbraiu.

Pudete cumprà i migliori caricatori di telefuninu quì

U più lettu d'oghje

.