Chiudi annunziu

A nova interfaccia d'utilizatore One A UI 5.0 di Samsung hè ghjustu fantastica. Dà l'impressione chì a cumpagnia hà passatu u tempu à ottimisà u rendiment è à migliurà l'esperienza di l'utilizatori attraversu cambiamenti chjuchi ma significativi. Probabilmente avete digià intesu parlà di e novi app Camera è Galleria, a paleta di culori allargata Material You, è l'opzioni di persunalizazione di u screnu di serratura. Tuttavia, s'ellu avia da sceglie un cambiamentu introduttu cù One UI 5.0 chì ùn riceve micca abbastanza attenzione, duverebbe esse u novu menu Dispositivi cunnessi. 

Una UI 5.0 hà fattu uni pochi di cambiamenti sensibili (è uni pochi imprudenti) à u layout di u menù di Settings, è mi sentu cum'è una di l'aggiunte più sottovalutate quì hè u novu menu. Dispositivi cunnessi. Simply put, chjaramente urganizeghja tuttu ciò chì tocca à cunnette un telefunu o tableta Galaxy à altri dispusitivi, è hà un sensu chjaru è simplice.

Hè una prova chjara di i recenti tentativi di Samsung per simplificà l'ambienti integrati quant'è pussibule. Stu novu menu hè chjaru è cusì faciule d'accessu. Si include tuttu ciò chì vi tuccherà à cuntrullà i vostri dispusitivi cunnessi, da u dispusitivu Galaxy Wearables (vale à dì orologi o cuffie), SmartThings, Vista Smart (chì vi permette di speculare u cuntenutu TV à u dispusitivu Galaxy) è Partenza rapida finu à Samsung linguist dex, Link a Windows, Android vittura è ancu di più.

Facilita l'accessu à e funzioni 

Una volta chì avete avvistu sta funzione, vi capisce rapidamente chì tuttu ciò chì tocca à cunnette à l'altri dispositi deve esse sempre integratu in un solu menu, in uppusizione à tutte queste opzioni spargugliate in i paràmetri è u pannellu Quick Launch. U menu Dispositivi cunnessi in One UI 5.0 ùn solu rende queste funzioni più faciule d'accessu, ma li porta più in u focu, aumentendu a probabilità chì l'utilizatori di i dispositi di a cumpagnia utilizanu queste grandi funzioni più spessu.

Dispositivi cunnessi ùn hè micca un grande passu per One UI, ma una bella mellura per l'utilizatori. Hè ancu un esempiu perfettu di cumu l'ambiente di l'utilizatori pò esse più efficaci in certi di i so spazii. In u mo parè, aghjunghje sta offerta hè assai sensu, è pensu chì si merita un pocu d'attenzione, sempre chì ùn utilizate micca solu u vostru telefunu cum'è un telefunu. Calchì volta ancu tali picculi cosi ponu purtà à risultati inesperu pusitivi, è crede chì questu hè unu di elli.

Pudete cumprà un novu telefunu Samsung cù supportu One Ui 5.0, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.