Chiudi annunziu

Una di e funzioni novi chì venenu à Google Photos hè a capacità di sguassà u locu stimatu da e foto, è l'altru hè di fà più faciule per truvà facci simili. In ogni casu, Google Photos hà longu statu capace di stimà u locu di e foto chì ùn cuntenenu micca geodata. Ma avà danu à l'utilizatori l'opzione di sguassà sta stima.

Finu à avà, l'app usava a Storia di Locazione per valutà i lochi mancanti nantu à l'imaghjini, chì hè "un paràmetru opzionale di u Account Google chì guarda induve andate cù i vostri dispositi per pudè gode di mape persunalizati, cunsiglii è più". U strumentu hà stimatu i posti mancanti in e foto in una manera più, vale à dì ricunnosce i punti di riferimentu visibili.

Google avà hà annunziatu, chì l'app hà cessatu di utilizà a Storia di Locazione per novi foto è video è invece "investisce più in a nostra capacità di identificà i punti di riferimentu" (forse riferite à Map Live View, Google Lens, o u Serviziu di Posizionamentu Visuale).

In u risultatu di stu cambiamentu, u giant di u software permette à l'utilizatori di sguassà tutti i lochi di foto stimati, cumpresi quelli derivati ​​da a Storia di u locu è i punti di riferimento. In i mesi à vene, un promptatu apparirà in Photos per permette à l'utilizatori di "mantene" o "sguassate" stime di locu. Avaranu finu à u 1u di maghju di l'annu prossimu per piglià una decisione, altrimente seranu eliminati automaticamente. Ma Google assicura chì nisuna foto serà sguassata cum'è parte di stu cambiamentu.

A seconda innuvazione chì Google porta à Photos hè a rimpiazzamentu di u buttone di Lens, chì finu à avà permette di scansà e vostre foto è di circà risultati simili in Internet, cù u buttone di Ricerca. Cum'è infurmatu da u situ web Android Polizia, Per certi utilizatori l'app cessò di mostra u buttone di Lens è invece ci hè un buttone di ricerca di foto "normale". Aduprendu stu buttone nantu à l'imaghjini di a faccia permette à l'utilizatori di a faccia di tag è truvà e foto taggate di faccia in a so galeria d'imaghjini.

Per l'utilizatori regulari di Photos, u novu buttone di ricerca di l'imaghjini pò esse abbastanza utile per aiutà à rinfriscà a so memoria cù l'imaghjini rilativi, ma s'ellu usanu Lens abbastanza spessu, puderanu aghjustà un pocu. Apparentemente, solu un numeru limitatu di utilizatori anu ricevutu u novu buttone finu à avà, è ùn hè micca chjaru quandu l'altri riceveranu. Tuttavia, probabilmente ùn aspittàranu micca longu.

U più lettu d'oghje

.