Chiudi annunziu

Pensate sempre à i rigali chì facenu cuntentu qualcunu androidu vostru telefunu, è ùn pudete micca pensà à nunda? Nisun prublema, avemu novi cunsiglii per voi. Sta volta si tratta di rigali chì renderanu felici i prupietari di smartphone sportivi.

Xiaomi SmartBand 7

U Xiaomi Smart Band 7 offre un display AMOLED cù funzione Always-on, misurazione di a freccia cardiaca, monitoraghju di u sonnu, pedometru, ossimetru, funzione di ricerca di u telefuninu è cuntrollu di u lettore di musica in u telefuninu, previsioni di u tempu, modalità di dorme / ùn disturbà micca, dials persunalizati è resistenza à l'acqua 50M (vale à dì, à una prufundità di 0,5 m). Hè adattatu per corsa, ciclismo, yoga o natation. Dura per 360 ore cù una sola carica. Hè vindutu per 1 CZK.

Pudete cumprà u Xiaomi Smart Band 7 quì

Samsung Galaxy Watch Attivu2

Samsung Galaxy Watch Active2 44mm offre GPS, a funzione di chjamà da l'orologio via un telefunu accoppiatu (dentru a gamma Bluetooth), rilevazione di caduta, misurazione di a freccia cardiaca è ECG, monitoraghju di u sonnu, monitor di pressione sanguigna, pedometru, barometru, buttone SOS è impermeabilizazione secondu l'IP68 standard. Sò adattati per corsa, ciclismo è yoga. Dura 131 ore cù una sola carica. U so prezzu hè CZK 5.

Samsung Smart Watch Galaxy Watch Pudete cumprà Active2 quì

Amazfit T-Rex Pro Desert Grey

Cum'è una alternativa più economica à l'orologi Samsung, avemu l'orologio Amazfit T-Rex Pro Desert Grey. Offrenu un display AMOLED, GPS, monitoraghju di freccia cardiaca, monitoraghju di u sonnu, pedometru, barometru, funzione di ricerca di u telefuninu è cuntrollu di lettore di musica mobile, previsione meteorologica, modalità di sonnu / ùn disturbà micca, dials persunalizati è resistenza à l'acqua 100M (vale à dì, à un prufundità di 10 m). Sò adattati per corsa, ciclismo, yoga, natation è immersione. Dura 432 ore cù una sola carica. Sò venduti per 2 CZK.

Pudete cumprà l'orologio intelligente Amazfit T-Rex Pro quì

Bracciale sportivo Spigen Velo A700 6″ Neon

Un altru suggerimentu hè u Spigen Velo A700 Sports Armband 6″ Neon running case. Hè fattu di pelle sintetica è neoprene per prutege u screnu di u telefuninu da i graffi, hà cutouts per i cunnessi è i buttoni, è hè pensatu per smartphones cù una altezza massima di 160 mm è una larghezza massima di 73 mm. U so prezzu hè 349 CZK.

Pudete cumprà u Spigen Velo A700 Sports Armband 6″ Neon running case quì

Sony True Wireless WF-C500

L'ultimu suggerimentu in a nostra selezzione oghje hè l'auriculare wireless Sony True Wireless WF-C500. Offrenu un microfonu, supportu per i codecs AAC è SBC, un assistente di voce, a funzione di cambià di canzone è riceve chjamate, resistenza à l'acqua secondu u standard IPX4 è una durata di a bateria finu à 10 ore (cù un casu di carica finu à duie volte. ). Sò adattati per a corsa o a palestra. Sò venduti per 1 CZK.

Pudete cumprà cuffie Sony True Wireless WF-C500 quì

U più lettu d'oghje

.