Chiudi annunziu

Google hà iniziatu à liberà Chrome in a versione 108, chì in Windows, Mac è Chromebooks portanu novi modi Memory Saver è Energy Saver. U primu migliurà u rendiment di u navigatore, u sicondu salva a bateria.

Avà vede un novu menù di Performance in Settings. Sicondu a descrizzione ufficiale, u modu Memory Saver "libera a memoria da carte inattive" in modu chì i siti web attivi anu a "esperienza più liscia pussibule" è altre applicazioni in esecuzione uttene "più risorse informatiche". E tabulazioni inattive resteranu visibili - se riaperte una di elle, ricaricarà automaticamente.

In a barra d'indirizzu à a diritta, Chrome hà da nutà chì ci hè un modu Salvatore di memoria on, usendu l'icona di marcatura rapida. Cliccate per vede quantu memoria hè stata liberata per altre tabulazioni, è Google dice chì Chrome "utilice finu à 30% menu memoria" in u risultatu. L'opzione Mantene sempre questi siti attivi sottu u toggle Memory Saver permette di impedisce à u navigatore di disattivà i siti chì sceglite. Google ricumanda d'utilizà u modu Memory Saver per "mantene i vostri video attivi è e tabulazioni di ghjoculi chì funzionanu bè".

Intantu, pudete riduce u cunsumu di energia è allargà a vita di a bateria accendendu a funzione Saver energia. Chrome ottene questu limitendu l'attività di fondo è a velocità di cattura di l'imaghjini. Inoltre, l'effetti visuali cum'è l'animazioni, u scrolling fluidu è a freccia di frame video seranu limitati. U risparmiu energeticu hè nutatu à a diritta di l'omnibox via un icona di foglia. Pudete accende manualmente in ogni mumentu o accende quandu u livellu di a bateria scende à 20% o menu o quandu u vostru laptop hè disconnected da a reta.

U più lettu d'oghje

.