Chiudi annunziu

Aviu avutu i dui dispositi plegabili Samsung di questu annu à a mo dispusizione, vale à dì Galaxy Z Fold4 è Z Flip4. Tuttavia, hè chjaru chì i dui sò daretu à i tempi in quantu à e cumpetenze di fotografia Galaxy S, è chì hà da cambià. Per u Fold, perchè pò esse u flagship right, per u Flip, per esse più cumpetitivu. 

Galaxy Da Fold4 à a linea superiore Galaxy Ancu s'ellu S22 hè vicinu, ùn ghjunghje ancu à a so qualità. In u casu di u mudellu Ultra, sta paragone hè di sicuru inutile. Ma u Fold hè un prezzu ancu più altu ch'è l'S22 Ultra, cusì duverebbe ancu offre un inseme senza rivali di fotocamere, forse cù l'unica eccezzioni accettabile di u teleobiettivo periscopicu (per via di i requisiti di spaziu).

U Flip, invece, si tratta di una visualizazione esterna più grande è più grande. In modu persunale, ùn hà micca assai sensu per mè, perchè ciò chì pò fà digià, pò fà bè, è ciò chì deve fà, serve perfettamente. U so scopu hè principalmente di informà, micca di rapprisintà e funzioni è l'opzioni chì avete quandu avete apertu u telefunu nantu à u so display full-size 6,7". L'ingrandimentu hè un prublema quì, però, postu chì una visualizazione esterna più grande occupa naturalmente u spaziu destinatu à e camere.

Hè bisognu di un teleobiettivo 

Hè rumore chì à u mudellu Galaxy U Flip5 puderia vede u più grande allargamentu di a visualizazione esterna finu à avà, quandu si deve esse un aumentu di 60% cumparatu cù a dimensione in l'attuale Flip4. Ebbè, datu a dimensione compacta di u dispusitivu, sò abbastanza preoccupatu chì u 2023 puderia esse un altru annu chì purterà un Flip mejoratu chì avarà camere migliorate, ma micca in u modu chì vuleriamu. L'aghjurnamenti di prestazione minori sò sempre un datu, ma quì vole veramente piglià. Parlemu di aghjunghje un teleobiettivo.

In cunsiderà a visualizazione esterna allargata, questu significa chì seria Galaxy U Flip5 puderia avè solu duie camere posteriori cum'è i so mudelli precedenti. Ancu s'ellu Samsung hà sappiutu "salvà" una parte di quellu spaziu, probabilmente implementarebbe ancu una lente obsoleta cù solu zoom 2x invece di qualcosa chì avaristi sensu per un smartphone per 27 XNUMX CZK in questi ghjorni. È ùn vulemu micca veramente, cusì mi face pensà: "Samsung duveria cumincià à travaglià nantu à u mudellu Galaxy Da Flip Ultra (o Plus o Pro o qualsiasi altro nome)?"

Tutti sapemu chì a visualizazione di a copertina, ùn importa micca quantu serà grande, serà più o menu solu utilizata per verificà rapidamente e notificazioni, leghje SMS è chats, riceve chjamate, etc., vale à dì per attività chì pudete fà facilmente ancu in un mostra a dimensione di u vostru watch. Tuttavia, ùn rimpiazzà micca un bonu settore di càmera. E questu hè ancu cunsideratu u fattu chì l'attuale ùn hè ancu uguale à e qualità di a serie di punta di Samsung, chì pudete digià cumprà per circa 20 XNUMX CZK.

In u mo parè, Samsung ùn deve micca perdi risorse per cambià a visualizazione esterna. Deve risolve a curvatura di u principale, è ancu a necessità di copre cù foil. Allora e camere anu da vene dopu, seguitu da qualsiasi altra cosa, cum'è più riduzzione di l'articulazione. Tuttavia, hè vera chì Galaxy z Flip4 ùn hè micca un telefuninu cattivu. Hè veramente un bellu telefunu, ma hà uni pochi di cumprumessi. Se pudete passà per elli, avete avà una opportunità unica per cumprà.

Pudete cumprà Flip4 direttamente da Samsung per CZK 27, però, ci hè un bonus di redenzione cù quale pudete salvà CZK 3 plus, sicuru, vi dinù salvà u prezzu di u vostru dispusitivu esistenti, chì Samsung vi cumprà torna da voi. Sè cumprate prima di a fine di l'annu, riceverete ancu a Samsung Care+ per 1 annu gratis, 15% di u valore nantu à a vostra prossima compra a Galaxy Watch5 a alloghju per una sola corona.

Galaxy Pudete cumprà da Flip4 quì

U più lettu d'oghje

.