Chiudi annunziu

Avemu recentemente infurmatu chì Samsung hè travagliatu nantu à una nova banca di putenza, chì puderia esse introduttu à u listessu tempu chì a serie Galaxy S23. Avà hè apparsu chì pò esse sviluppatu ancu di più.

In u Novembre, Samsung hà registratu a marca "Superfast Portable Power". Stu mese hà avutu un altru registratu - u "Superfast Power Pack". L'applicazioni per a registrazione di sta marca hè stata specificamente presentata u 1 di dicembre à l'Uffiziu di Patent and Trademark di i Stati Uniti (USPTO) è currisponde à a classificazione di "caricatore per i dispositi mobili; batterie per i dispositi mobili".

Questu puderia significà una di duie cose: o u giant coreanu travaglia in dui banche di putenza diffirenti cù caratteristiche "super-rapide" simili, o hà registratu dui nomi per u stessu dispositivu, ma solu intende aduprà unu di elli. In casu chì travaglia nantu à dui banche di putenza, almenu unu di elli hà digià filtratu alcune specificazioni. Porta u numeru di mudellu EB-P3400, hà una capacità di 10000 mAh è a so putenza hè 25 W. Una di e so varianti di culore hè stata ancu filtrata - beige, chì deve riflette unu di i culori di u telefunu. Galaxy S23 Ultra.

Sia u dittu bancu di putenza serà cummercializatu cum'è "Superfast Power Pack" o "Superfast Portable Power" resta à vede. In ogni modu, Samsung pare chì prughjettanu di introduci almenu una nova banca di energia esterna per l'utilizatori di u dispusitivu Galaxy, dunque ci hè qualcosa per aspittà.

Pudete cumprà i migliori banche di putenza quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.