Chiudi annunziu

Dicenu chì nunda ùn hè più satisfacente chì un rigalu fattu a manu. Ùn avete micca scolpisce cammelli in legnu per i vostri amati. Hè à voi chì decide di fà origami, crochet, o un altru tipu di artighjanali. Avemu 5 cunsiglii per l'applicazioni chì vi serviranu in modu affidabile quandu fate rigali di Natale.

Cumu fà l'origami

Avete mani mani, nervi forti è abbastanza carta? Allora pudete presentà i vostri amati cù origami artighjanali stu Natale. L'applicazione cù u nome dicendu How to Make Origami vi intruducerà à i principii di questu arte divinu è vi furnisce ancu assai struzzioni.

Scaricate nantu à Google Play

Creativebug

L'app Creativebug hè una guida utile per i tutoriali DIY di ogni tipu. Vulete disegnà, pittura, ricamare, maglia, o forse fà ghjuvelli? Qualunque sia, assicuratevi chì Creativebug hà una guida per voi. In più di i video di istruzzioni, truverete ancu e prucedure step-by-step.

Scaricate nantu à Google Play

wikiHow

Ancu s'è a piattaforma wikiHow diventa spessu u mira di diversi scherzi, a verità hè chì spessu pudete truvà una quantità di struzzioni veramente utili è comprensibili per fà praticamente qualcosa nantu à questu - basta à circà. Applicazione pertinente per Android hà una interfaccia d'utilizatore chjara è hè faciule d'operare.

Scaricate nantu à Google Play

Artigianatu DIY

Una applicazione chjamata DIY Crafts pò ancu aiutà à fà rigali di ogni tipu. Quì ùn truverete micca solu assai idee utili per a produzzione, ma ancu pienu di struzzioni comprensibili, illustrative, passu à passu. Tuttu hè chjaramente classificatu in categurie tematiche.

Scaricate nantu à Google Play

Amparate l'Artigianato di Carta

Se vulete pruvà i prudutti di carta, ma l'origami ùn hè micca esattamente a vostra tazza di tè, pudete ghjunghje à una app chjamata Learn Paper Crafts. Cù u so aiutu, pudete fà una gamma sana di prudutti di carta è rigali cù l'aiutu di forbici, cola è altre necessità. Hè à voi chì create da cartuni, ghjurnali o altre materiale di carta.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.