Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: U giant cinese Huawei hè veramente occupatu prima di Natale è libera un pruduttu dopu l'altru in u mercatu cecu. Ùn hè micca sfarente in a categuria intelligentewatch. L'orologi intelligenti Huawei sò assai populari trà l'utilizatori cechi. Sè vo circate ancu alcuni è pensendu à cumprà, avà hè l'uppurtunità perfetta. In st'articulu, avemu da presentà à dui prudutti novi caldi da Huawei. 

Huawei Watch GT 3 SE - u vostru entrenatore persunale

Novu in a categuria di smart watch Huawei Watch GT 3 SE cù una visualizazione AMOLED sportiva ultra-sottile di 1,43 ", durata di a batteria di duie settimane è supportu di carica rapida, ùn hè micca solu un accessori intelligente utile, ma ancu un strettu entrenamentu persunale. U watch hà un entrenatore persunale virtuale, chì hè ideale, per esempiu, per i corridori. Un assistente di corsa pò creà un pianu di corsa su misura è cunsiglia cumu migliurà a tecnica mentre corre è motiva l'atleta per ottene u so scopu. 

huawei_GT3_SE

Huawei Watch GT 3 SE seguitanu a traccia di l'attività fisica, l'indicatori di salute impurtanti è, grazia à a tecnulugia mejorata sopra-standard, monitoranu ancu accuratamente i mudelli di u sonnu. L'orologio hè cumpatibile cù i telefoni smartphones chì eseguinu u sistema Android a iOS.

Orologi Huawei Watch GT 3 SE sò l'epitome di funziunalità è stile. Grazie à l'arsenale di dials, hè interamente à u pruprietariu s'ellu hà da fà sport, andà à travaglià o cena. Basatu nantu à l'intelligenza artificiale, a faccia di l'orologio pò adattà à qualsiasi vestitu, è u so pesu pocu di 35 g guarantisci un cunfortu assolutu quandu si porta. Pudete sceglie di dui combinazioni di culori, neru Grafitu Negru è verde Wilderness Green.

Huawei Watch D - quandu si tratta di salute

Huawei Watch D offre un numeru infinitu di usi, ma eccellenu soprattuttu in u monitoraghju di e funzioni vitali. Cum'è l'unicu orologio in u mercatu, pò misurà precisamente a pressione di sangue, postu chì travaglia nantu à a basa di un sphygmomanometer. Huawei Watch D anu ancu l'opzione di stabilisce un pianu di misurazione ECG, grazie à quale u so pruprietariu ùn si scurdarà di alcuna misura. 

Watch_D

Orologi Huawei Watch D cù u so designu discretu, scommettenu nantu à una cumminazione di un corpu di metallu, zaffiro è una cinturina di silicone cù una fibbia di farfalla metallica. L'internu di a cinturina hè imbottita cù un pad speciale per a misurazione precisa di a pressione di sangue. U display AMOLED rettangulare di 1,64" pò esse persunalizatu à u vostru stile unicu cù unu di i numerosi dials in offerta. 

Per i seguitori di un stilu di vita attivu è sport, offrenu Huawei Watch D più di 70 modi di eserciziu, anu ancu tecnulugia per a misurazione di a freccia cardiaca è l'ossigenazione di u sangue, u monitoraghju di u sonnu, un pedometru o calculà calori brusgiate. L'orologio hè cumpatibile cù i telefoni smartphones chì eseguinu u sistema Android a iOS.

Watch_D_pressione

Sè decide di cumprà Huawei Watch D, avete una grande opportunità avà. Solu à Mobil Emergency, quandu cumprate stu watch, riceverete un rigalu - una scala persunale intelligente Huawei Smart Scale 3 vale 800 CZK.

U più lettu d'oghje

.