Chiudi annunziu

Google hà publicatu recentemente un video di bilanciu di YouTube Music per questu annu. Avà hà publicatu un novu, sta volta nantu à u so mutore di ricerca. Sicondu Google, a tendenza di ricerca di questu annu era "puderaghju cambià". Hà aghjustatu chì e persone chì utilizanu u so mutore di ricerca "cercanu modi per cambià elli stessi è rinfurzà u mondu intornu à elli, da cambià a carriera à truvà novi perspettivi di a vita".

U video di dui minuti, chì hè statu compilatu da dati da u serviziu web Google Trends, include una varietà di referenze di cultura pop, cumprese Top Gun: Maverick (per "cumu diventà un pilotu di cumbattimentu"), In the Beat of a Heart acquistendu Oscarè, u cantante Lizzo à l'Emmy Awards, u Carnaval in Rio, u lanciu di u fucile Blue Origin, o diversi mumenti sportivi, cum'è a ritirata di i tennisti Roger Federer è Serena Williams. E parolle di una donna ucraina seranu ancu intesu nantu à ciò chì a libertà significa per l'Ucraini testati in guerra.

Ci hè ancu filmatu di a regina Elisabetta II di Gran Bretagna, morta quist'annu, chì pronunzia e parolle: "U cambiamentu hè diventatu una constante. Cumu l'abbracciamu definisce u nostru futuru ". E chì avete più spessu cercatu in u mutore di ricerca di Google questu annu?

U più lettu d'oghje

.