Chiudi annunziu

Google Search hè un strumentu putente chì pò cercà in u web è ancu scavà in u vostru androidtelefonu. Mentre Google cambia regularmente i so algoritmi in sfondate per furnisce l'utilizatori risultati pertinenti, l'interfaccia d'utilizatore di Ricerca Androidùn hà micca cambiatu fundamentalmente per un bellu pezzu. In ogni casu, questu hè prubabile di cambià prestu quandu u giant di u software prova un novu disignu per u so mutore di ricerca cù alcune aghjunte utili.

Durante l'avvenimentu di Search On di questu annu, chì hè accadutu à a fini di settembre, Google hà fattu una quantità di annunzii annantu à u so mutore di ricerca, cumprese una nova barra di ricerca per l'app Google. Mentre a cumpagnia ùn hà micca dettu à l'epica quandu a nutizia (cumpresa a capacità di vede i risultati di ricerca prima di avè ancu finitu di scrive) si stende, u canali Telegram dedicatu di Google hà avà purtatu. esempiu di cumu u novu disignu cercherà androidsti telefuni parenu.

A barra di ricerca hè avà assai più grossa, mentri l'opzioni di ricerca di voce è Google Lens restanu invariate. Appena sottu à a barra, vi vede un novu menu carrusel di suggerimenti di ricerca. U primu furnisce l'opzioni cuntestuali, cum'è a capacità di circà da una screenshot recentemente presa, è appare ancu quandu site per entre in una ricerca di ricerca. Se scorri ghjustu in u carrusel, truverete ancu più suggerimenti per cose cum'è fà i travaglii cù Google Lens, identificà canzoni, è più.

Si deve esse nutatu chì a Ricerca pò digià fà tutte queste cose, ma questi accurtatoghji pratichi facenu e funzioni più faciuli d'accessu o aiutanu l'utilizatori à scopre. U veru novu hè l'icona di campana - hè ghjustu accantu à a vostra foto di prufilu è mostra notificazioni per i temi chì avete abbonatu.

Ùn hè micca chjaru à questu mumentu s'ellu hè un test limitatu o se Google hà da sparghje sti novi cambiamenti di disignu à tutti. In i nostri uffici editoriali androidQuesti cambiamenti ùn sò micca stati ancu implementati nantu à i nostri telefoni, cusì pò piglià un pocu di tempu per Google per sparghje più largamente.

U più lettu d'oghje

.