Chiudi annunziu

Samsung hà finalmente intesu a chjama di milioni di utilizatori di u dispositivu Galaxy intornu à u mondu, è hà cuminciatu à sparghje a funzione Good Lock in parechji altri paesi. A Repubblica Ceca hè ancu trà elli, cusì sta piattaforma spirimintali di a cumpagnia ghjunghje ufficialmente ancu à noi. Chì moduli Good Lock duvete pruvà prima? 

Good Lock hè una app chì ùn faci micca assai per sè stessu. Invece, permette à l'utilizatori di stallà diversi moduli chì ponu arricchisce l'esperienza di l'utilizatori in diversi modi. Per suprattuttu permette di cambià l'elementi di l'interfaccia à un gradu chì l'interfaccia d'utilizatore di basa One UI ùn permette micca. À u tempu, certi moduli sò diventati ancu app autonomi dispunibili nantu à i dispositi Galaxy, mentri àutri sò completamente spariti.

Cafè Keys 

Samsung Keyboard hè una fantastica soluzione pronta per l'utilizatori di smartphone è tablette Galaxy, ma ùn offre assai in termini di persunalizazione visuale. Keys Cafe risolve questa mancanza permettendu à l'utilizatori di u teclatu Samsung di creà novi layout per diverse lingue, sceglie diverse combinazioni di culori per i tasti è u fondu di u teclatu, è ancu sceglie trà diversi effetti di culore è soni di tastiera.

Home Up 

Cù Home Up, pudete stabilisce i cartulare di u screnu in casa per apparisce in una piccula finestra invece di apre a schermu pienu, o pudete aghjustà l'effetti è u culore di fondo di un cartulare di schermu pienu. È se ùn ti piace micca u layout horizontale predeterminatu di u screnu Apps recenti in una UI, Home Up vi dà quattru disinni più da sceglie.

Park 

U Parcu Temàticu cumplementa un tipu di Home Up in quantu vi permette di persunalizà diversi aspetti di a vostra interfaccia d'utilizatore, cum'è forme è culori di icone. Cum'è u nome suggerisce, u Parcu Temàticu hè più di un creatore di tema è offre un pocu più di libertà cà i palette di culori integrate di Material You. Pudete cambià i culori di parechje parte di l'interfaccia d'utilizatore individualmente, da u font è u sfondate di i missaghji di testu è l'URL attaccati à parechji elementi nantu à i pannelli di commutazione rapida è di notificazione.

Wonderland 

Hè u megliu generatore di wallpaper per u vostru dispositivu Galaxy è hè assai divertente. Cù Wonderland, pudete creà sfondi multi-strati chì reagiscenu à u muvimentu rilevatu da u sensoru giroscopiu di u vostru telefunu. Inoltre, pudete aghjunghje una varietà di effetti à i vostri sfondi, cumpresi fiocchi di neve cadenti, gocce di pioggia, cori volanti è cusì. U modulu include parechji wallpapers pre-fatti, ma pudete ancu creà u vostru propiu da zero o, sicuru, mudificà quelli esistenti.

LockStar 

Se u vostru dispositivu ùn hà micca accessu à One UI 5.0, o ùn site micca cumplettamente cuntentu di l'opzioni di persunalizazione di u screnu di serratura introdutte da l'ultima aghjurnazione di firmware di Samsung, allora LockStar puderia esse solu per voi. Vi offre ancu più opzioni di persunalizazione. A più bona parte hè chì pudete spustà ogni elementu induve vulete, cumpresu u clock, a barra di notificazione, u widget di media è u testu di l'aiutu, è ancu tweak u layout di a visualizazione sempre attiva.

U più lettu d'oghje

.