Chiudi annunziu

Pensu sempre à ciò chì Natale rigali cumprà per i vostri cari tech-savvy? Vi aiuteremu cun questu di novu. Questa volta avemu cunsiglii per rigali intelligenti universali.

CONNECT IT Wirez 3in1

U primu cunsigliu hè u cable di carica universale CONNECT IT Wirez 3in1. Permette di carricà finu à trè dispusitivi (cù connettori Micro USB, USB-C o Lightning) simultaneamente è sustene a carica rapida cù un flussu di corrente massimu di 2 A. Hè 1,2 m di lunghezza è vanta una treccia di nylon speciale cù un effettu di superficia metallica, chì garantisce alta flessibilità è durata di vita. Hè vindutu per 289 CZK.

Pudete cumprà u cable di carica CONNECT IT Wirez 3in1 quì

Sony True Wireless WF-1000XM4

L'auriculare wireless Sony True Wireless WF-1000XM4 anu una gamma di frequenze di 20-40000 Hz, un driver di 6 mm, funzione ANC (annullamentu attivu di rumore), assistente vocale, resistenza à l'acqua secondu u standard IPX4 è supportu codecs AAC, LDAC è SBC. Durà finu à 8 ore cù una sola carica (finu à 24 ore cù u casu di carica). Impressionanu ancu cù u so design luxuu. U so prezzu hè CZK 4.

Pudete cumprà cuffie Sony True Wireless WF-1000XM4 quì

Xiaomi Mi Robot Vaccum-Mop 2 biancu

L'aspiratore roboticu Xiaomi Mi Robot Vaccum-Mop 2 biancu hè cuncepitu per a pulizia secca è antibatterica è offre una carica automatica è un sensore contra a caduta di e scale, pulizia cù prugrammi, cuntrollu nantu à u corpu è via una applicazione mobile, duie spazzole laterali è un filtru HEPA. A so putenza di aspirazione hè 3000 Pa, u voluminu di u containeru 0,55 l, u livellu di rumore 72 dB(A) è u tempu di funziunamentu 2 ore. Hè vindutu per 6 CZK.

Pudete cumprà l'aspiratore robotu biancu Xiaomi Mi Robot Vaccum-Mop 2 quì

Purificatore d'aria JEC KJ100G

U purificatore d'aria JEC Air Purifier KJ100G hà una capacità di 100 m3/h, cunsumu d'energia 20 W è un livellu minimu di rumore di 24 è un massimu di solu 52 dB(A). Hà HEPA, pre-filtru di carbone è di polvera, sensore di qualità di l'aria, sensore di polvera, lampada UV di sterilizazione è funzioni di ionizazione di l'aria, timer, regulazione di l'energia è modalità automatica. E so dimensioni sò 330 x 200 x 200 mm. Custa 749 CZK.

Pudete cumprà u purificatore d'aria JEC Air Purifier KJ100G quì

NESPRESSO KRUPS Essenza Mini XN110B gris

L'ultimu suggerimentu in a nostra selezzione oghje hè a macchina di caffè à capsule compacta è elegante NESPRESSO KRUPS Essenza Mini XN110B grisa. A so putenza hè 1200 W, a pressione 19 bar, u voluminu di u cisterna d'acqua 0,6 l, dimensioni 20,4 x 8,4 x 33 cm. Prumette di scaldà in solu 25 seconde è hè faciule d'operare è hà una funzione di spegnimentu automaticu dopu à 9 minuti. Hè vindutu per 2 CZK.

Pudete cumprà a macchina da caffè NESPRESSO KRUPS Essenza Mini XN110B quì

U più lettu d'oghje

.