Chiudi annunziu

A cumpagnia chinesa Huawei hà minacciatu assai seriamente a dominanza di Samsung in u mercatu globale di smartphone. U cambiamentu in a so pusizioni hè accadutu uni pochi d'anni fà, quandu l'USA impone sanzioni nantu à questu, chì l'hà tagliatu da e tecnulugia chjave sviluppate quì. U giant di u telefuninu di una volta hà avà licenziatu i so tecnulugii chjave mobile è wireless à altre marche, cumprese Samsung, per stà à flotu in l'industria.

A settimana passata, Huawei è OPPO anu annunziatu ch'elli avianu licenziatu i brevetti chjave di l'altri, cumprese 5G, Wi-Fi è codecs audio-video. Inoltre, Huawei hà annunziatu chì hà licenziatu e tecnulugia chjave 5G à Samsung. Ancu s'ellu ùn hà micca furnitu dettagli, i patenti puderianu ligate à i modem 5G in i dispositi mobili di Samsung o patenti 5G in relazione à l'infrastruttura di telecomunicazioni di a divisione Samsung Networks.

OPPO è Samsung sò trà e duie decine di cumpagnie chì anu licenziatu brevetti è tecnulugia Huawei in l'ultimi anni. Diversi rapporti dicenu chì i rivenuti di Huawei da licenze di brevetti anu righjuntu finu à $ 2019 miliardi (circa CZK 2021 miliardi) in 1,3-30. Samsung hè u più grande partenariu di Huawei in quantu à a vendita di smartphone è i rivenuti.

Huawei hà dettu chì era impegnatu à investisce à longu andà in ricerca è sviluppu è à migliurà a so cartera di pruprietà intellettuale. L'annu passatu, Huawei hà in cima à u ranking per i brevetti cuncessi da l'Amministrazione Naziunale di Pruprietà Intellettuale Chine (CNIPA) è l'Uffiziu Europeu di Brevetti. In i Stati Uniti, hà classificatu quintu.

U più lettu d'oghje

.