Chiudi annunziu

U mercatu glubale di i telefoni intelligenti ùn hà micca vistu boni tempi per un bellu pezzu - a dumanda debbule per via di a recessione ecunomica è l'inflazione, chì ghjunghje sin'à record in parechji paesi, sò culpabili. À mezu à questu hè vinutu a cumpagnia di analisi TrendForce missaghju, secondu a quale hè Apple prontu à detronà u so archirival Samsung in termini di quota di mercatu in u 4u trimestre di questu annu.

Sicondu TrendForce, i spedizioni di smartphone globale sò stati 289 milioni in u terzu trimestre di questu annu. Questu hè 0,9% menu di u trimestre precedente è 11% menu cumparatu à u listessu trimestre l'annu passatu. TrendForce assume chì Apple hà da vede una crescita significativa, aspittendu chì a so parte di u mercatu aumenterà da 17,6% in Q3 à 24,6% in l'ultimu trimestre. Questu duverebbe aiutà Apple à superà Samsung per diventà u capu mundiale di u mercatu di smartphone à a fine di l'annu.

Samsung hà sappiutu solu aumentà e spedizioni da 3% trimestrale in Q3,9, spedendu 64,2 milioni di smartphones. Web Business Korea nota chì a pressione di l'inventariu cuntinuata, a dumanda debule è a penuria di semiconduttori riduceranu ancu e so spedizioni in l'ultimu trimestre è affettanu a so pusizioni in u mercatu globale di smartphone.

Apple da l'altra banda, in u penultimu trimestre di questu annu, hà speditu 50,8 milioni di smartphones à u mercatu globale è mostra una tendenza di crescita solida. Grazie à a crescente dumanda di a linea iPhone 14 TrendForce aspetta chì a cota di mercatu di u giant di Cupertino cresce in più in u quartu trimestre malgradu i difetti di i so mudelli Pro. S'aspitta ancu chì i fabricatori cinesi Xiaomi, OPPO è Vivo, attualmente classificati da u terzu à u quintu, perdenu ancu una parte di u mercatu in l'ultimu trimestre.

Per esempiu, pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.