Chiudi annunziu

I cechi sò esemplari in u riciclamentu di scatuli di cartone da i rigali di Natale. Trè quarti (76%) di elli utilizanu a scatula da e merchenzie mandate almenu in ocasioni per mandà un altru spedizione. Quandu si tratta di novi scatuli di TV, quasi quattru in deci (39%) i mantenenu per un usu dopu è u 4% l'utilizanu per fà decorazioni di casa. Questu segue da un sondaghju di Samsung Electronics, in quale 23 rispondenti da a Repubblica Ceca anu participatu da u 28 à u 2022 di nuvembre di u 1016.

"Durante e vacanze di Natale, quasi a mità di e famiglie ceche vede u so voluminu di rifiuti aumentà da un terzu, è un ottu ancu da a mità. Dui terzi di questi rifiuti sò carta, cumprese scatuli di cartone. Hè per quessa chì eramu interessatu in cumu si tratta di a ghjente, è eramu positivamente sorpresi chì un numeru considerableu di cunsumatori ponu aduprà a scatula per altri scopi è ùn la ghjittassi micca in i rifiuti municipali dopu l'usu una volta ". dice Zuzana Mravík Zelenická, CSR manager in Samsung Electronics Czech and Slovak. Sicondu l'indagine, u 71,8% di i rispondenti ghjittanu sti scatuli in i rifiuti classificati, u 3,7% in i rifiuti senza classificazione, è un decimu di elli brusgianu e scatuli. Ma unu in ottu (13,1%) l'utilizanu cum'è spazii di almacenamento o cum'è ghjoculu per animali.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (usando IJG JPEG v62), quality = 82

Accessori per a casa da una scatula TV? Samsung pò fà

Un saccu di scatuli di cartone passanu per e mani di i cechi durante e vacanze di Natale. Quattru di deci rispondenti (38,9%) dicenu chì anu stimatu u so numeru à unu à cinque, un terzu (33,7%) ancu à cinque à deci. Meno di 15% di l'utilizatori utilizanu sin'à 15 scatuli di cartone, è quasi ogni decimu (9,3%) aduprà più di 15. À u listessu tempu, a mità di l'interpellati (48%) ponu imaginà aduprà sti scatuli cum'è accessori di casa o. ancu per a produzzione di mobili. Questu hè inimaginable solu per u 2% di i rispondenti. Samsung risponde à queste esigenze cù un prughjettu di scatuli di cartone più forti cù mudelli pre-stampati, secondu chì i scatuli ponu esse facilmente tagliati, plegati è fatti in accessori di casa.

Eco-pacchettu

Inoltre, hà preparatu un situ web speciale per i clienti www.samsung-ecopackage.com, induve sceglienu un mudellu di TV, cum'è un QD OLED, è vede ciò chì l'uggetti ponu fà fora di a so scatula. In particulare, hè pussibule di fà case di ghjattu o stands per magazines o libri da TV boxes, o una tavola sottu a TV o altri accessori di casa. Ogni scatula hà un codice QR chì dirige u cliente à u situ web di Samsung Eco-Package, induve ponu sceglie ciò chì volenu fà, cumprese diversi animali o un cavallu à basculante. Per tutti i scatuli di TV, Samsung hà cessatu di utilizà stampe di culore in modu chì a so pruduzzione era u più ecologica pussibule. Riduce cusì l'impronta di carbone in a pruduzzione è u trasportu di televisioni è cuntribuisce cusì à a prutezzione di l'ambiente in generale.

Workshops di fine settimana cù Drawplanet

 Inoltre, prima di Natale, Samsung urganizeghja dui attelli per e famiglie cù i zitelli in cuuperazione cù l'attellu d'arte di Praga Drawplanet, induve i participanti puderanu pruvà à travaglià cù scatuli di cartone di televisione è fà decorazioni di Natale da elli o forse qualcosa più grande cum'è un pezzu di design. di mobili. "U nostru sforzu hè di dimustrà chì ancu una scatula TV di cartone hè un materiale di qualità da quale qualcosa bella è utile pò esse fatta. E tali "upcycling" di cartone vi farà felice duie volte, una volta cum'è un rigalu per un amatu è secondu cum'è un rigalu per l'ambiente. Venite à pruvà cun noi ", incuragisce Zuzana Mravík Zelenická, responsabile CSR.

I workshop creativi si svolgeranu dumenica 11 è 18 dicembre 2022 da 14 ore à 17 ore à Drawplanet. L'ingressu per i participanti hè liberu, basta à iscrizzione nantu à u situ web di Draw Planet.

Pudete iscrizzione per l'attellu quì

U più lettu d'oghje

.