Chiudi annunziu

Google hà publicatu recentemente u patch di sicurezza di dicembre per i telefoni Pixel. Avà, in u so novu bulletin di sicurità, hà publicatu ciò chì vulnerabilità corregge.

In u so bulletin di sicurezza di dicembre, Google descrive i sfruttamenti è altri prublemi di sicurità chì l'affettanu Android cum'è un sanu. I prublemi di u sistema operatore, i patches di u kernel è l'aghjurnamenti di i driver ùn ponu micca affettà alcun dispositivu specificu, ma deve esse Androidu ripara da quellu chì mantene u so codice, vale à dì nimu altru chè Google. U so novu patch di sicurità porta, frà altre cose, i seguenti:

  • Fixing prublemi assai serii in cumpunenti Android Framework, System and Media Framework.
  • Aghjurnà i cumpunenti di u Controller di Permissione è di MediaProvider attraversu l'iniziativa di u Prughjettu Mainline (chì hà per scopu di modularizà Android in modu chì hè più aghjurnatu).
  • Per i dispositi chì utilizanu cumpunenti da Imagination, Qualcomm, Unisoc è MediaTek, i patch pertinenti sò avà dispunibili.

Dettagli nantu à dicembre androidpudete truvà sti patches quì, chì altru ripara nantu à Pixels, truverete quì. À l'altri androiddi i telefoni altri chì Pixels, l'utilizatori anu da aspittà chì un novu patch di sicurezza sia emessu da u so fabricatore. Samsung hà digià fattu cusì, è cum'è sapete, aghjusta correzioni per i sfruttamenti chì trova in u so software à l'aghjurnamenti di sicurezza di Google.

U più lettu d'oghje

.