Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: Esattamente cinquant'anni dopu chì a famosa band Queen hà publicatu u so album di debut, i so successi risonaranu in l'arena O2 di Praga. In maghju di l'annu prossimu, u gruppu Queenie appariscerà nantu à u palcuscenicu quì, rendendu un tributu à e legende britanniche cù a so musica. U cuncertu seguitarà e prestazioni eccezziunali di sta line-up in u 2021, quandu anu pussutu chjappà l'arena O2 trè notti di fila.

U spettaculu, chjamatu Queen Relived, presentarà i più grandi successi è canzoni menu cunnisciute accumpagnati da un spettaculu luminoso è multimediale impressiunanti u 18 di maghju. "I cuncerti di Queen ùn anu micca solu una grande musica, ma ancu di spettaculu spettaculare", dice u frontman Michael Kluch. "Truvemu di avvicinà elli in u stessu spiritu, chjamemu teatru di cuncertu".

L'arena di l'O2 ritrovarà u più grande schermu LCD mai utilizatu in questa sala, un pianoforte chì vola sopra à a testa di i spettatori è, sicuru, effetti di luce abbagliante è pirotecnichi.

Queenie si riunì 16 anni fà in Praga. Duranti stu tempu, sò cresciuti in a pusizioni di unu di i principali bandi tribute di u mondu è anu più di mille spettaculi domestici è stranieri. Hanu ghjucatu à a festa d'anniversariu ufficiale di a regina Elisabetta II di Gran Bretagna, è anu ancu guadagnatu un invitu à u memoriale di Freddie Mercury in ucardi Montreux.

Ancu se a performance di Queenie hè basatu annantu à l'interazzione perfetta di tutti i cinque membri di a banda, a stella principale hè u cantante, cum'è a so contraparte britannica. Michael Kluch gestisce ancu e pusizioni più difficili di l'acrobazia vocale di Mercury, è u so aspettu è u muvimentu ci ricordanu di u frontman Queen in a so prima. E so qualità sò apprezzate da u publicu è da i prufessiunali, cum'è a so nominazione per u Thalia Theatre Award per a so interpretazione in u musical Freddie.

Kluch hè unitu nantu à u palcuscenicu da u batterista Petr Baláš, u bassista Martin Binhack, u tastierista Michal David (a coincidenza di i nomi cù a stella disco hè puramente casuale) è u chitarrista Rudy Neumann. U line-up si riferisce à u classicu concerti di Queen, quandu u quartet di Freddie Mercury, John Deacon, Brian May è Roger Taylor hè stata supplementata da Spike Edney à i tastieri.

Queenie crede chì u futuru cuncertu serà ancu più spettaculare chè u trio di spettaculi di l'annu passatu. "Ùn ci paragunemu micca cù Queen, di sicuru, ci hè solu un originale", spiega Kluch. "Ma cum'è elli, simu perfezionisti è assicuremu di dà à e persone una sperienza chì ùn si scurdanu mai".

U cuncertu hè u ghjovi 18 di maghju 2023 da 20:00 in l'arena O2 di Praga (Českomoravská 2345/17a, Praga 9).

U più lettu d'oghje

.