Chiudi annunziu

Ci sò assai pruduttori chì presentanu a marca di una sucietà digià ben stabilita in un segmentu determinatu per fà chì i so dispositi si distinguenu è pareanu più esclusivi. L'annu passatu, ci sò rumuri chì qualcosa cusì puderia accade Galaxy U S22 pò esse equipatu cù una linea di càmera Olympus. Chì ùn hè micca accadutu, è i telefoni Samsung ùn portanu micca riferimentu à qualcosa altru ch'è un fabricatore domesticu sudcoreanu. 

Ma hè una pratica cumuna in altrò. Parechji pruduttori cinesi anu fattu questu per parechji anni. OnePlus hà assuciatu cù Hasselblad per a serie OnePlus 9. Vivo hà assuciatu cù a cumpagnia Carl Zeiss, Huawei, invece, hà una cooperazione longu cù Leica. Ma Samsung pò (è ghjustu) pensà chì a so camera hè abbastanza bona per sè stessu, è chì ùn hà micca bisognu di una etichetta di un famosu fabricatore.

A cumpagnia hè ben cunuscenza di u fattu chì fà un bonu pruduttu hè solu una parte di l'equazioni. U marketing efficace hè cusì impurtante, se micca più. A cumunicazione intornu à un novu pruduttu deve esse abbastanza forte è seducente per fà chì i clienti aprenu i so portafogli. L'OEM chinesi anu cusì scupertu chì e so partenarii cù e grandi marche di fotocamere ottennu u so risultatu previstu, chì hè principalmente di generà interessu in e so soluzioni. Dopu tuttu, l'attrazione di una grande marca hè di solitu veramente abbastanza per attruverà i clienti. Hè per quessa chì sti partenarii sò veramente forti è s'ellu ùn anu micca travagliatu, ùn sarianu micca quì assai tempu fà.

Bang & Olufsen, JBL, AKG, Harman Kardon è altri 

Si pò certamenti sustiniri chì Samsung ùn guadagna assai per avè u logu di u fabricatore di càmera nantu à i so telefoni di punta. Puderia ancu esse ligatu à u fattu chì Samsung si vede cum'è qualcunu chì hè fora di a liga di sti cumpagnie chinesi, o piuttostu qualchissia chì hè assai sopra à elli. In verità, Samsung si cunsidereghja forse u so solu cuncurrente in u segmentu di i flagships esclusivamente. Apple. In questu sensu, l'infernu hè più prubabile di congelate più cà micca Apple presentatu qualchì altra marca. 

As Apple cusì Samsung probabilmente ùn sente micca a necessità di diluisce u so propiu valore di marca perseguendu un partenariatu simili. Tuttavia, a cumpagnia pò sfruttà a so pruprietà di marchi audio premium è ottene u stessu risultatu senza avè da cunfidenza di un terzu. Cum'è alcuni di voi ricordate, Samsung hà acquistatu Harman International in 2016, acquistendu marchi audio premium cum'è Bang & Olufsen, JBL, AKG, Harman Kardon è più.

A cumpagnia allora usa queste marche premium per i so dispositi in una misura assai limitata. In prima, hà fattu una grande publicità per a consegna di cuffie AKG, ma chì era digià u Galaxy S8, però, ùn mette in risaltu sta marca assai avà. A gamma di tablette di questu annu Galaxy A Tab S8 Ultra hè dotata di parlanti sintonizzati da AKG, ma ùn truverete micca veramente in ogni locu chì Samsung si basa assai in AKG. À u megliu, AKG hè citatu solu in passaghju.

Top flagships di a gamma Galaxy S à Galaxy U Z deve esse fieru di parlanti sintonizzati da Bang & Olufsen o Harmon Kardon, chì hè ciò chì u Galay Z Flip cum'è un dispositivu di design tenta direttamente. JBL hè tandu una marca audio mundiale populari in u segmentu più bassu è dunque seria u megliu adattatu per a gamma Galaxy A. Di sicuru, ùn hè micca solu di portà un logu in u spinu di u dispusitivu, ma sta "partnership" deve ancu pagà cù una suluzione tecnica. Siccomu u prugressu tecnologicu hè digià abbastanza limitatu cù ogni nova generazione di dispusitivi, sta sperienza audio più premium pò aiutà ancu i dispositi caru à spiccà da a cumpetizione. È questu hè gratis quandu Samsung pussede a cumpagnia.

Pudete cumprà telefoni Samsung quì

U più lettu d'oghje

.