Chiudi annunziu

Samsung hà attentu à u latu sustinibili di i so prudutti, cumpresi i so imballaggi, dapoi qualchì tempu. E so pratiche verdi l'hanu guadagnatu u ricunniscenza internaziunale in u passatu, è avà hà vintu u Premiu per a Sostenibilità di l'Affari SEAL 2022 per a ricuperazione di e reti di pesca in materiali riciclati d'altu rendiment per l'equipaggiu. Galaxy.

U Premiu per a Sostenibilità di l'Affari SEAL hè attribuitu ogni annu è hè ghjudicatu da un panel di esperti micca solu in l'ambiente. U so scopu principale hè di ricunnosce e cumpagnie più influenti chì sustenenu a sustenibilità è travaglianu attivamente per migliurà l'ambiente.

E reti di pesca sò unu di i tipi di plastica più cumuni in l'oceanu. Samsung li hà utilizatu per a prima volta in a serie Galaxy S22 è dopu li incorporò in i so altri ecosistemi Galaxy. Questu include pasticchi Galaxy, laptops Galaxy Libru, è ancu cuffie Galaxy.

Travagliendu cù cumpagnie simili, u giant coreanu hà sappiutu creà un novu materiale da e reti di pesca scartate è mantene sempre i so standard di alta qualità. L'innuvazione face parte di a visione di sustenibilità di a divisione mobile di Samsung "Galaxy for the Planet ", chì delinea a visione di a cumpagnia per l'azzione climatica in l'operazioni cummerciale glubale è i cicli di vita di i prudutti, è chì mette in risaltu cumu Samsung utilizerà materiali riciclati in tutti i so novi prudutti.

In trè anni, Samsung hà u scopu di usà plastica riciclata in l'imballaggi di i dispositi mobili, ottene u cunsumu di energia in standby zero per i caricatori mobili è svià tutti i rifiuti da discariche.

L'attuale telefoni di punta di Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.