Chiudi annunziu

L'affari di i telefoni intelligenti di Samsung hè gestitu da a divisione Mobile eXperience (MX), mentre chì i chipsets Exynos sò sottu à u pollice di System LSI, una divisione completamente diversa. A divisione di l'affari di u telefuninu di u giant coreanu hà dettu chì hà furmatu una squadra completamente nova per cuncepisce è sviluppà i so propri chipsets, vale à dì chì ùn pò micca aduprà i chipsets Exynos di System LSI in u futuru.

Sicondu u novu nutizie Sicondu u situ web di The Elec, a divisione MX di Samsung hà creatu un novu squadra per sviluppà chipsets per smartphone. Sembra chì u novu gruppu hè statu creatu in modu chì a squadra di sviluppu di u telefuninu puderia cuncepisce i so prucessori è ùn avè micca bisognu di a divisione System LSI.

A nova squadra hè stata guidata da Won-Joon Choi, vicepresidentu esecutivu di a divisione più impurtante di Samsung, Samsung Electronics. A principiu di u mese, hè statu ancu chjamatu capu di a squadra di R&D per i prudutti di punta in a divisione Samsung MX. Prima di unisce à Samsung in 2016, hà travagliatu in Qualcomm è hè cunsideratu un espertu in chips wireless.

Ma perchè una divisione di l'affari di i telefoni intelligenti creà a so propria squadra di sviluppu di chipset? Ùn hè micca cuntenta cù i chips furniti da a divisione System LSI? Questu pare esse veramente u casu. Sembra chì a squadra di Samsung MX hè stata infelice cù u rendiment di i chipsets Exynos per l'ultimi anni. Questi tradizionalmente ùn ghjunghjenu micca u rendiment di i Snapdragons cuncurrenti da Qualcomm, è u so grande prublema hè u surriscaldamentu durante a carica à longu andà. Un altru rapportu sustene chì senza clienti, a divisione System LSI puderia fà solu chips Exynos per l'industria di l'automobile in u futuru.

E persone chì vivenu in e regioni induve Samsung lancia i flagships cù i so chips (per esempiu, in Europa) anu sempre lagnatu di u so rendimentu più bassu, malgradu chì paganu u listessu soldi per elli. Per questi mutivi, u giant coreanu hà decisu chì i telefoni di a so prossima serie flagship Galaxy S23 usaranu u chip solu in tutti i mercati di u mondu Snapdragon 8 Gen2 (o u so overclocked versione). Sicondu rapporti anecdotici precedenti, u primu chip cuncepitu da a nova squadra debuterà in 2025 in a linea. Galaxy S25.

Telefoni di serie Galaxy Pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.