Chiudi annunziu

A piattaforma di video YouTube populari in u mondu hà publicatu un novu post di blog cuntribuzione, In quale raporta cumu a so lotta contr'à u puzzicheghju, i bots è l'abusu verbale avanza, è introduce strumenti novi è aghjurnati per affruntà questi prublemi. Quessi sò i prublemi principali di i creatori di cuntenutu d'oghje, dice ella, è per quessa li hà fattu una priorità.

Unu di i cambiamenti principali hè a rilevazione di spam mejorata in a sezione di cumenti. Sicondu Google, u squadra di sviluppu di YouTube hà travagliatu assai per migliurà a rilevazione automatica di spam, è in a prima mità di questu annu, si dice chì hà sappiutu caccià 1,1 miliardi di cumenti spam. Tuttavia, i spammers si adattanu, per quessa chì a piattaforma usa mudelli di apprendimentu automaticu adattatu per cummattiri più efficacemente. U listessu vale per a rilevazione automatica in a sezione di chat in diretta durante e trasmissioni in diretta.

Per i cumenti offensivi da veri utilizatori umani, YouTube implementa avvisi di rimozione è interdizioni temporanee. U sistema avvisarà l'utilizatori quandu i so cumenti violanu a pulitica di a cumunità è li sguassate. Se u stessu utilizatore cuntinueghja à scrive cumenti offensivi, seranu pruibiti di publicà cumenti finu à 24 ore. Sicondu Google, i testi interni mostranu chì sti strumenti riducenu u numeru di "recidivisti".

Un altru cambiamentu, sta volta chjuca ma impurtante, cuncerna i creatori. U sistema avà furnisce una stima apprussimativa di quandu u novu video caricatu serà finitu di trasfurmà è quandu serà dispunibule in piena risoluzione, sia Full HD, 4K o 8K.

U più lettu d'oghje

.