Chiudi annunziu

I sensori ISOCELL di Samsung ùn sò micca solu utilizati da i telefoni Galaxy, ma ancu una quantità di altre marche, in particulare chinesi. L'ultimu smartphone per uttene un sensor ISOCELL hè u Phantom X2 Pro da Tecno. Hè ancu equipatu cù dui.

U Phantom X2 Pro usa una camera principale 50MPx cù un sensor ISOCELL GNV. Hè u listessu sensoru di 1/1.3-inch cù 1,2 µm pixel size chì Samsung hà sviluppatu in cullaburazione cù Vivo, chì l'hà utilizatu in u so flagship X80 Pro. U sicondu sensoru di u giant coreanu chì u Phantom X2 Pro usa hè l'ISOCELL JN1, chì hà una dimensione di 1/2.76 inch, una dimensione di pixel di 0,64 µm, una apertura di lenti di f / 1.49 è sustene a tecnica di binning di pixel 4v1, chì aumenta i pixelli à 1,28 .XNUMX µm.

Ciò chì rende questa camera interessante hè chì usa una lente estensibile chì a trasforma in una lente telephoto cù zoom otticu 2,5x. Allora quandu utilizate sta camera, a lente si estende fora da u corpu di u telefunu è si ritrae quandu chjude a camera o cambia à l'altru sensoru. U telefunu hà ancu una terza camera, vale à dì una lente ultra-larga cù una risoluzione di 13 MPx è un focus automaticu. Tutte e camere posteriori ponu registrà video in risoluzione 4K à 60 frames per seconda. In quantu à a camera selfie, hà una risoluzione di 32 MPx.

Inoltre, u Phantom X2 Pro hà un display AMOLED di 6,8-inch cù risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 120Hz, un chipset Dimensity 9000, finu à 12 GB di operazione è 256 GB di memoria interna, è una batteria cù una capacità di 5160 mAh. è supportu per a carica rapida 45W. S'ellu farà in i mercati internaziunali ùn hè micca chjaru à questu tempu.

U più lettu d'oghje

.