Chiudi annunziu

Quasi tutti i migliori cuffie wireless in questi ghjorni anu annullamentu di rumore attivu (ANC). Hè una funzione assai utile - u mondu intornu à noi hè un locu forte è qualchì volta avete bisognu di affucà. Sia chì aduprate queste cuffie in casa, à u travagliu, in cità o in u trasportu publicu, a vostra sperienza d'ascoltu serà assai migliorata cù menu rumore esternu in a vostra testa.

L'ANC aiuta à ottene questu. Premendo u buttone apprupriatu nantu à l'auriculare o attivendu in u telefunu, silenziarà u rumore entrante è vi permetterà di gode di megliu i soni chì vulete sente. Riduzzione di u rumore intornu à voi cum'è s'ellu aghjustà u voluminu di i media hè una sperienza veramente straordinaria, quasi magica. Tuttavia, u modu di opera di l'ANC hè ancu più salvaticu.

Chì ghjè u sonu

Prima, duvemu dumandà à noi stessi a quistione basica di ciò chì u sonu hè veramente. Puderia sona stranu, ma per u cuntestu hè veramente bonu di sapè. Ciò chì percivemu u sonu hè u risultatu di cambiamenti in a pressione di l'aria. I nostri timpani sò membrani sottili in l'arechje chì piglianu l'onda di pressione di l'aria cambiante chì li causanu a vibrazione. Queste vibrazioni passanu dopu à traversu qualchi ossi dilicati in a nostra testa per eventualmente ghjunghje à una parte di u cervellu chjamata corteccia auditiva, chì l'interpreta cum'è ciò chì percepemu cum'è sonu.

Questi cambiamenti di pressione sò ancu per quessa chì pudemu sente un sonu particularmente forte o bassu, cum'è pirotecnia o musica in un cuncertu. I soni forti rimpiazzanu una grande quantità di aria in un cortu periudu di tempu, à volte abbastanza per sente a riverberazioni in parti di u corpu altru ch'è e nostre orecchie. Puderete avè vistu onde sonore rapprisintate cum'è forme d'onda. L'assi Y nantu à questi grafici ondulati rapprisenta l'amplitude di l'onda sonora. In questu cuntestu, pò esse pensatu cum'è una misura di quantu aria hè spustata. Più aria spustata significa soni più forti è onde più altu in u graficu. A distanza trà i picchi nantu à l'assi X rapprisenta a lunghezza d'onda di u sonu. I soni alti anu lunghezze d'onda brevi, i soni bassi anu lunghezze d'onda longa.

Cumu l'ANC entra in questu?

L'auriculare ANC utilizanu microfoni integrati per sente u sonu intornu à voi. I prucessori in l'auriculare analizanu stu sonu entrante è creanu u chjamatu u sonu di cuntrariu, chì hè ghjucatu per neutralizà u sonu per ùn sente micca. Un ecu hà a stessa lunghezza d'onda cum'è l'onda sonora di destinazione, ma a so fase di amplitude hè inversa. E so forme d'onda di signale sò cum'è l'imaghjini specchiu. Questu significa chì quandu l'onda di u sonu di u sonu provoca una pressione di l'aria negativa, l'onda di u sonu anti-rumore provoca una pressione di l'aria positiva (è vice versa). Questu risultatu in, idealmente, un silenziu felice per i portatori di cuffie ANC.

Tuttavia, l'ANC hà e so limitazioni. Hè efficace per annullà u sonu bassu continuu chì pudete sente in un aviò, per esempiu, ma menu per annullà a musica ghjucata da l'altri o sona cum'è l'agitazione di un caffè. Mentre chì u sonu profondu coherente hè relativamente faciule da predicherà è di suppressione cù una riverberazione adatta, hè assai più difficiuli di suppressione u sonu di fondu organicu irregulare in tempu reale. Tuttavia, in quantu à u sviluppu di l'ANC in l'ultimi anni, pudemu suppone chì sta limitazione serà superata cù u tempu. È s'ellu hè una suluzione da Samsung o Apple (chì AirPods anu u Android restrizioni telefoni), Sony o qualcunu altru.

Pudete cumprà cuffie cù suppressione di u rumore ambientale quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.