Chiudi annunziu

A divisione mobile di Samsung hà da pruvà à cambià a so strategia l'annu prossimu per fucalizza più nantu à a cumpetitività di u produttu è menu in a riduzione di i costi. A cumpagnia spera di stà davanti à a curva cù stu cambiamentu drasticu in a filusufìa Applema assicura a so pusizioni di punta. 

U giant tech coreanu hà tenutu una riunione di gestione cù a divisione DX (Device Experience) è secondu missaghji dispunibbili U vicepresidentu di Samsung Electronics Han Jong-hee hà urdinatu sta divisione "Pensatu à modi per fà i telefoni smartphones più cumpetitivi senza esse purtatu da taglià i costi". È hè un pocu ironicu cunziddi chì a cumpagnia hà ridutta recentemente spese di cummerciale è tutti i viaghji straneri di sta divisione.

Samsung vole esse un fabricatore OEM di punta, chì significa chì hà da cumbatte in modu efficace Applem, è micca imitate ciò chì i cuncurrenti da a China sò fendu, vale à dì sviluppà funziunalità chì sò suppostu à vede bè solu nantu à carta, oltri annata dopu à pruducia i telefoni dispunibbili cun disignu inconsistente è funziunalità inùtuli. Tutti i dipartimenti di a cumpagnia duveranu fucalizza nantu à rinfurzà a cumpetitività, è micca spende tantu tempu è risorse per sviluppà strategie di riduzione di i costi.

Focus più grande nantu à l'esperienza di l'utilizatori è a competitività 

Unu di i modi chì a divisione mobile di Samsung hà ottenutu una prufittuità significativa dapoi a mità di l'anni 2010 hè stata attraversu u sviluppu di una gamma di Galaxy A. Ma più di ogni altra cosa, sta strategia hè stata creata cum'è un modu per Samsung per cumpete cù l'OEM Chinese per a quota di mercatu. In u 2023, Samsung duveria fucalizza nantu à pruvà à ghjunghje à un piccu imaginariu, quandu svilupperà smartphones veramente cumpetitivi chì li permettenu di cumpete cun più successu per u primu postu cù l'unicu rivalu veramente impurtante - Applem So Samsung vole à fucalizza a so lotta contru à Apple è cura menu di ciò chì i so rivali più chjuchi sò.

Sta strategia hè apparentemente digià riflessa in a decisione di a cumpagnia di aduprà per tutta a gamma l'annu prossimu Galaxy U chipset S23 di Qualcomm invece di sparte u mercatu trà Snapdragon è Exynos, chì facia avà probabilmente precisamente per via di a riduzione di i costi. Questu permetterà ancu à a nova squadra di a cumpagnia di sviluppà un chipset patentatu cumpetitivu chì pò esse lanciatu per i telefoni intelligenti di punta di Samsung in 2025.

Se tuttu va cum'è previstu, duveranu esse Galaxy S23, Galaxy Da Flip5 è Galaxy Z Fold5 megliu chè mai, ancu s'ellu puderia significà chì a serie Galaxy À u cuntrariu, soffrerà un pocu. Ma onestamente ùn saria micca una cosa male, datu quantu hè ingombratu a cartera di smartphone di gamma media di Samsung hè in realtà avà.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

Apple Per esempiu, pudete cumprà iPhone 14 quì

U più lettu d'oghje

.