Chiudi annunziu

Di sicuru vi farà. Forsi micca in un e-shop, ma ci sò assai magazzini brick-and-mortar cù l'electricità, è a so offerta pò ancu esse larga. Sè vo site persu in i TV, avemu da pruvà à aiutà un pocu quì cù sta lista, cù quale pudete sceglie a TV perfetta chì risponde esattamente à i vostri bisogni. 

Di sicuru, hè cunsigliatu di fucalizza nantu à certi punti è i vostri bisogni, in quale casu vi finiscinu cù una cunfigurazione chjara, da quale sarete appiccicati quandu sceglite. Hè dunque: 

  • Dimensione TV 
  • Qualità di l'imagine 
  • Sound 
  • Design 
  • Funzioni intelligenti 

Dimensione TV 

Ogni TV hà una distanza di visualizazione cunsigliata è un angulu chì vulete cunsiderà quandu u mette in a vostra casa. L'esperienza di visualizazione megliu è più immersiva hè quandu 40 ° di u vostru campu di visione hè u screnu. A distanza apprupriata in quantu à u campu di vista pò esse calculata se sapete a dimensione di a vostra TV, vale à dì a diagonale di u screnu. Per 55 "hè 1,7m, per 65" 2m, per 75" 2,3m, per 85" 2,6m. Per ottene a distanza resultanti, multiplicate a dimensione di u screnu per 1,2.

Qualità di l'imagine 

A qualità di l'imaghjini hè probabilmente u fattore più impurtante per quale i telespettatori sceglienu novi TV. Assai hà da fà cù a tecnulugia di u screnu. I televisori Samsung anu una schermu composta da i cosi-chiamati Quantum Dots, quantum dots chì assicuranu u megliu cuntrastu pussibule è a qualità di l'imaghjini, ch'elli sò QLED è Neo QLED TV (tecnologia LCD) o QD-OLED (tecnologia OLED). 

TV_resolution

Grazie à Quantum Dot, i TV QD-OLED di Samsung, per esempiu, anu una schermu assai più luminosa cà i TV OLED di marchi cuncurrenti, chì ponu spiccà solu in cundizioni scure o scure. À u listessu tempu, riproducenu perfettamente u culore neru, chì hè u duminiu di a tecnulugia OLED. I TV QLED è Neo QLED, invece, si distinguenu cù una luminosità veramente grande, cusì mantenenu a qualità di l'imaghjini ancu in a luce di u ghjornu.

In termini di risoluzione, Ultra HD / 4K hè diventatu u standard cumuni, chì hè offertu da i TV QLED è Neo QLED è QD-OLED. Hè un passu da u Full HD, l'imaghjini hè custituitu da 8,3 milioni di pixel (risoluzione 3 x 840 pixel) è una maghjina di sta qualità si distinguerà in TV più grande cù una dimensione minima di 2 "(ma megliu 160" è sopra). ). A cima assoluta hè rapprisintata da TV 55K cù una risuluzione di 75 x 8 pixel, cusì ci sò più di 7 milioni di elli nantu à u screnu.

Sound 

L'esperienza di l'audienza serà rinfurzata da un sonu di qualità, soprattuttu s'ellu hè un sonu surround è pò attirà ancu di più in l'azzione. I TV Neo QLED sò dotati di tecnulugia OTS, chì ponu seguità l'ughjettu nantu à u screnu è adattà u sonu à questu, cusì avete l'impressione chì a scena hè veramente in a vostra stanza. I televisori 8K di più alta qualità vantanu l'ultima generazione di tecnulugia OTS Pro, chì usa parlanti in tutti i cantoni di a TV è in u so centru, per ùn manca micca una sola pista sonora. Grazie à l'aghjunzione di novi parlanti di u canali superiore, QLED (da u mudellu Q80B) è Neo QLED TV ponu ancu sustene a tecnulugia Dolby Atmos, chì offre u sonu 3D più perfettu.

TV_sonu

Design  

Oghje, ùn ci sò più tipi uniformi di televisioni chì ùn sò micca diffirenti di l'altri à u primu sguardu. Letteralmente per ogni stile di vita pudete truvà una TV chì vi cunvene cumplettamente è si adatta perfettamente à u vostru internu. Samsung hà una linea di vita speciale di TV, ma pensa ancu à quelli telespettatori chì sò più cunservatori. In i mudelli più alti di Neo QLED TV è TV di stile di vita, U Frame pò ammuccià praticamenti tutti i cavi, perchè i TV anu a maiò parte di u hardware in l'esterno One Connect Box situatu in u so muru di daretu. Un solu cable porta da ellu à u socket, è ancu quellu chì pò esse oculatu in modu chì nisun cable in tuttu viscuvamenti porta in u receptore. I TV Samsung QLED, Neo QLED è QD-OLED ponu esse posti nantu à u supportu o gammi inclusi, o attaccati à u muru grazia à un supportu di muru speciale. Dopu ci hè u Serif d'alta design, u Sero rotativu, a Terrazza esterna, etc.

Funzioni intelligenti 

I televisioni ùn sò più usati solu per fighjà passivamente uni pochi di prugrammi TV, sò sempre più utilizati per altri divertimenti, ma ancu per u travagliu è u tempu di divertimentu attivu. Tutti i televisori intelligenti Samsung sò furnuti cù u sistema upirativu Tizen unicu è una quantità di funzioni pratiche, cum'è multiview, induve pudete dividisce a schermu in quattru parti separati è fighjate un cuntenutu diffirenti in ognuna, o gestisce e cose di travagliu o videochiamate è video cunferenze. Una funzione assai apprezzata hè u mirroring di u telefuninu nantu à a pantalla di TV è a pussibilità di utilizà u smartphone cum'è un telecomando per a TV. Di sicuru, ci sò ancu applicazioni per i servizii di streaming populari cum'è Netflix, HBO Max, Disney+, Voyo o iVyszílí ČT. Certi anu ancu u so propiu buttone nantu à u telecomando.

Per esempiu, pudete cumprà TV Samsung quì

U più lettu d'oghje

.