Chiudi annunziu

In u Google Play Store truverete un numeru veramente grande di tutte l'applicazioni pussibuli cù scopi diversi. Ùn hè dunque micca surprisante chì ci sò ancu assai appiicazioni chì truveranu u so usu soprattuttu à Natale. In l'articulu d'oghje, avemu da presentà cinque di elli.

campana di Natale

In cortu, ci hè solu un Santa, cusì ci hè un risicu chì ellu ùn ghjunghjerà à a vostra casa in tempu per sonà a campana da l'arbulu. Fortunatamente, ci hè una app Christmas Bell chì farà u travagliu di Santa per ellu - tuttu ciò chì duvete fà hè di selezziunate u tonu chì vulete è stabilisce tuttu ciò chì avete bisognu.

Scaricate nantu à Google Play

Cross dj

Sei stancu di i canti chì sbulicanu da a radiu è a televisione ? Pudete DJ à l'arbulu è sérénade i vostri amati cù i vostri propri canzoni mischiati in manu. Una applicazione chjamata Corss DJ - app mixer dj, chì travaglia in una manera cum'è una cunsola di mischju pratica, vi aiuterà cun questu. Di sicuru, vi ammaistrà u cuntrollu di l 'applicazzioni prestu.

Scaricate nantu à Google Play

Sciarade!

Pudete ancu ghjucà divertenti charades cù i vostri amati vicinu à l'arbre. Questu hè un ghjocu in u quale l'app disegnarà un rolu per voi è avete da invintà. A parolla chì duvete indovinà apparisce nantu à a visualizazione di u telefuninu, chì tenete à a vostra fronte per chì solu l'altri ponu vede. Puderete allora e dumande, è basatu nantu à e risposte duverete induvinà quale site.

Scaricate nantu à Google Play

Natale Carbonghjornu

Sò più un amante di carol da u mondu sanu? Aumente u vostru spiritu di Natale cù l'app di Natale Carols, chì vi ghjucà alcune di e più famose canzoni di Natale. In questu casu, hè solu i melodi. A biblioteca di carol hè aghjurnata continuamente.

Scaricate nantu à Google Play

Rispira

Sapemu tutti chì Natale deve esse una festa di pace. Ma sapemu cusì bè quantu hè difficiule di ottene realisticamente questu. Se vi capita di sentu stress, nervosità o qualsiasi altri sentimenti spiacevoli à mezu à tuttu u splendore di vacanze, pruvate a respirazione di rilassazione guidata in l'app Breathe. Quì truverete un gruppu di esercizii di respirazione basi chì sò garantiti per rinvià à u Zen.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.