Chiudi annunziu

Qualchì tempu fà, i rendering di a prossima serie emblematica di Samsung sò filtrati in l'aria Galaxy S23. Inseme à parechje altre filtrazioni, ci dannu una idea abbastanza bona di ciò chì pareranu "in a vita reale" è cumu si differenziaranu da i telefoni di punta attuale. Avà l'imaghjini di i so mockups sò stati filtrati, cunfirmendu ciò chì avemu vistu in i renders.

Da e foto pubblicate da Slashleaks (quì a quì), seguita chì i mudelli Galaxy L'S23 è S23 + avaranu trè camere posteriori separate, chì spuntaranu ligeramente da u corpu, cumparatu cù i so "futuri predecessori". Stu disignu hè ancu prubabilmente utilizatu da alcuni di i mudelli di gamma media di Samsung previsti per l'annu prossimu. In quantu à a parte frontale, pare chì i telefunini avaranu biselli ligeramente più sottili cà u Galaxy S22 a S22 +.

In quantu à l'S23 Ultra, pare "plus o minus" u listessu chì questu annu Ultra. In ogni casu, à u cuntrariu di i rende, l'imaghjini mockup mostranu una certa diferenza di designu - u slot per a carta SIM hè situatu à u latu invece di u fondu. Sia chì i ritratti cù i so mudelli o i so rendering sò più precisi, hè impussibule di dì à u mumentu, avemu da aspittà per più rendering o imagine.

Sicondu e filtrazioni dispunibili, ci serà un numeru Galaxy Unità S23 overclocked versione chipset Snapdragon 8 Gen2, altrimenti deve esse assai simili à a serie in quantu à hardware Galaxy S22. A maiò parte di i cambiamenti sò previsti per u top model chì si vantarà 200 MPx camera è in più deve esse equipatu cù a prossima generazione lettori impronte digitali da Qualcomm. A serie sarà messa in scena Febbraiu annu dopu.

Telefoni di serie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.