Chiudi annunziu

In un sforzu per attruverà i clienti chì esitanu trà Samsung è Applem, u giant coreanu hà publicatu un annunziu mocking iPhone (quante volte già?). In l'ultimu annunziu per un smartphone plegable Galaxy Z-Flip4 Samsung si burla di u disignu tradiziunale di l'iPhone è si burla indirettamente u giant di Cupertino per ùn avè nunda di novu à offre à i so clienti.

U video di mezzu minuti mostra un omu pusatu nantu à una recinzione chì ùn pò micca decide trà iPhoneAghju un smartphone Samsung. Dice chì ùn pò micca passà à un telefuninu Samsung perchè hà paura di ciò chì pensanu i so amichi, ma u so amicu li disse chì "quandu uttene u vostru novu Galaxy Da Flip4, a ghjente hè impazzita per questu ".

L'omi sò tandu sirvuti Galaxy Da u Flip4, dopu chì i so amichi "emergenu" da daretu à a fence per dì à ellu quantu hè grande u telefunu. L'annunziu finisci cù e parolle "U tempu di caccià da a fence" (litteralmente "Hè u tempu di scendere da a fence") è "U Galaxy vi aspetta", chì hè un tagline promozionale utilizatu da Samsung in a so gamma di smartphones, telefunini, laptops è altri dispositi.

Apparentemente, Samsung hà publicatu l'annunziu micca solu per schernà u disignu noioso di l'iPhone, ma ancu per mette in risaltu u disignu plegable unicu di l'ultimu Flip. Tuttavia, deve esse nutatu chì u disignu offrittu da u quartu Flip pò micca cunvene à tutti. A maiò parte di a ghjente hè sempre cunfortu cù un disignu pianu rettangulare, soprattuttu chì i telefoni flessibili furzà l'utilizatori à cumprumette in certi spazii (cum'è e camere o a capacità di a batteria).

Galaxy Pudete cumprà Z Flip4 è altri telefoni Samsung flessibili, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.